שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חלוקת התיקים בליכוד: מירי רגב מסרבת לקבל את תיק החינוך
בסביבת רגב טוענים כי היא מסרבת לקבל את תיק החינוך, ודורשת לחזור למשרד התחבורה | חבר הכנסת אלי כהן דורש גם הוא לקבל את תיק התחבורה לידיו
בניין משרד החינוך | צילום: Ms. Li, שאטרסטוק

נכון להערב ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מתקשה בחלוקת התיקים בסביבתו. בסביבתה של ח"כ מירי רגב טוענים כי היא מסרבת לקבל לידיה את תיק החינוך ודורשת לחזור למשרד התחבורה. התעקשותה של רגב לקבל את תיק התחבורה מקשה על נתניהו שכן גם חבר הכנסת אלי כהן מעדיף את תיק התחבורה, לאחר שמשרד החינוך פורק לגורמים.

חברת הכנסת גלית דיסטאל-אטבריאן, הופתעה ובניגוד לכל הציפיות נתניהו הודיע לה שלשום שהיא לא תמונה לשרה בממשלה הבאה. זאת, בניגוד למירי רגב, גילה גמליאל ועידית סילמן שצפויות לקבל תפקיד בממשלה. ההפתעה תמוהה במיוחדעל רקע העובדה שדיסטל-אטבריאן היא מגדולי התומכות של נתניהו בסיעה לאורך השנה וחצי האחרונות ולאור הביקורת על מיעוט הנשים בממשלה.

עוד מבחזית החדשות

בליכוד מעריכים כי הרקע להחלטה זו הוא מה שתואר בתקשורת כעימות אלים במהלך הקמפיין, שבעיצומו יועצי נתניהו נעלו את דיסטל-אטבריאן במרפסת של מצודת זאב בתום ויכוח על ניהול מסע הבחירות.

הודעה זו חריגה במיוחד, מכיוון שבעוד נתניהו הפציר בטלי גוטליב לקחת תפקיד סגנית שר, הרי שלדיסטל-אטבריאן, שקיבלה קולות רבים יותר וזו לה הכהונה השנייה, אמר נתניהו שישתדל אך אינו מבטיח למנותה לסגנית שר. ייתכן ונתניהו מאמין שדיסטל-אטבריאן תתמוך בו בכל מקרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים