טוב טוב, הצפתן את המערכת בשאלות. נכון, הנושא בוער, העסקים בוערים, ניסיתי לבחור מהשאלות מה הכי חשוב, מה יכול לעזור לכן באמת ל-ה-ר-ג-ע.
אחת השאלות שחזרה על עצמה מספר פעמים זה לגבי הבידול של העסק שלנו. רגע, מה זה בידול?. בידול זה מה שמבדל את העסק שלנו מהאחרים. כלומר, עונה על השאלה "מדוע שיקנו דווקא מאתנו?".
כל אחת יכולה לשים לב על עצמה, מדוע היא אוהבת לקנות במקומות מסוימים. אחת בגלל שירות מיוחד, שניה בגלל שיש לעסק מוצרים ספציפיים שהיא אוהבת, שלישית מתחברת לאופי והסגנון של העסק וכן הלאה.
בימים כאלו, שגם ככה חלק מהעסקים בסכנה קיומית, נושא הבידול חשוב עד קריטי, שכן הוא זה שלפעמים יחזיק לנו את העסק.
אז איך יוצרים בידול כזה שאנשים ירצו לקנות דווקא למאתנו? יש לכך הרבה תשובות, אתן אחת מרכזית ומקווה שתעזור: בידול טוב אפשר לייצר על ידי הבנה עמוקה של צורך הלקוח שלנו. ככל שנדייק יותר בצורך הלקוח ונבין אותו ממש, נבין מה מפריע לו, נדע לתת מענה טוב, מדויק ונכון.
נוכל לייצר בידול שהלקוח יזכור לטובה ולא ישכח. נוכל להיות טובים מאחרים – כי הבנו מה חסר והשלמנו את זה, ועוד ועוד.
נסו זאת בבית, או לפחות בעסק… ובהצלחה ענקית.
מחכה לעוד שאלות אינטליגנטיות שלכן. [email protected]