זו אמורה הייתה להיות עוד יוזמה שיווקית מבריקה בימי מחזור נמוכים בשל הקורונה, רשת 'ויקטורי' הודיעה בימים האחרונים על מבצע במהלכו ניתן לרכוש בסוף השבוע הקרוב חלות בשקל אחד בלבד וללא הגבלה.
אלא שתכתובת וואטסאפ פנימית שהועברה בין עובדי החברה בה נכתב, כי "אין למכור חלה לילדים, שכן החרדים יבואו בגדודים", הביאה את הנהלת החברה להתנצל בפני קהל לקוחותיה הנמנים על האוכלוסייה החרדית.
בשיחה עם כתבת 'חדשות 12' שחשפה את הפרשה, סיפר אחד מעובדי החברה: "קיבלתי את זה בתור הנחיה בקבוצה שלנו. זו הודעת תפוצה ברשת, לכל הסניפים, שעוברת דרך כל המנהלים. ראיתי את זה והזדעזעתי. יש לנו ברשת לא מעט סניפים שמשרתים אזורים שגרים בהם חרדים, הם לקוחות שלנו. למה להגיד דבר כזה עליהם מאחורי הגב? אני מבין את ההיגיון לא לתת לילדים, כי ככה גם משפחה חילונית יכולה לשלוח כל פעם ילד אחר. אבל למה לדבר על גדודי ילדים של חרדים? זה גזענות ובמיוחד בימים האלו שהכל נגד החרדים".
אייל רביד, מנכ”ל רשת ויקטורי, הגיב לדברים ואמר, כי "אין אישור מכירה לילדים אלא רק למבוגרים ולא משנה מאיזה זרם הם. דתיים ושאינם כאחד". לדבריו, "עלינו להקפיד כי כל משפחה הזקוקה ללחם תקבל ולא יהיה מצב של אגירה. מדובר במתן דוגמה לא מוצלחת של עובד החברה והנושא הובהר, טופל ותווך לכל עובדי החברה" .