יום רביעי
ב' אייר התשפ"א
14/04/2021
איציק ברנדויין
בחזית
פקחים מהסוכנות סבא"א ביקרו היום במתקן העשרת האורניום בנתנז, שנפגע וניזוק באופן קשה. "פקחי סבא"א ממשיכים בפעולות הניטור שלהם באיראן" נמסר מהסוכנות, שלא פירטו את מידת הנזק שנגרם למתקן
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

עדכני
פופולרי
ויראלי

Sorry. No data so far.

מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות
שיתוף
תגובות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים