שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » בר לב הגיע לסיור, ראש המועצה התקיל אותו
במפתיע
למקום הגיע במפתיע יוחאי דמרי ראש המועצה האזורית הר חברון ושוחח עם השר על ההשתלטות הפלסטינית בשטחי c, והפרובוקציות שנגרמות מדי סוף שבוע על ידי אנרכיסטים
השר לבט"פ בר לב וראש המועצה יוחאי דמרי | צילום: אורי איגרא

צמרת המשטרה, המפכ"ל, קובי שבתאי והשר לביטחון פנים, עומר ברלב הגיעו הבוקר (ג') לסיור סמוך לישוב אביגיל שבהר חברון. למקום הגיע במפתיע יוחאי דמרי ראש המועצה האזורית הר חברון ושוחח עם השר על ההשתלטות הפלסטינית על שטחי c, על הפרובוקציות שנגרמות מדי סוף שבוע על ידי אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוניים שפורעים את החוק ומסיתים ומסייעים לאותם עברייני בניה וגם על האמירה שלו לגבי אלימות המתנחלים.

יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון: "פגשתי את השר בר לב שהקשיב בקשב רב לדברים שאמרתי הישובים שלנו נמצאים כאן כבר ארבעים ושלושים שנה כולם באישור הממשלה וגורמי ההתיישבות גם אם חלק מהם עדיין לא סיימו את תהליך ההסדרה, לעומת זאת כל שאר הבניה הערבית נבנית ללא אישור ובאופן לא חוקי. אנשינו הם אנשי חוק, והגעה של גורמים מתסיסים מחוץ לאזור היא מיותרת ומייצרת חיכוך מיותר.

לדעתי הנתונים שהצגתי בפני השר בעניין האלימות הפלסטינית לא משאירים מקום לספק בנוגע לאופי האלימות וההיקפים שלה, ומי הוא הצד הטוב ומי הצד הרע".

לדברי בן גביר: "מדובר בבזיון, במקום ללכת לחוות מעון, צריכים המפכ"ל ובר לב לחפש אלימות באום אל פחם, בכפרים, או ביישובי הפזורה ולמחות שם נגד אלימות ותמיכה בטרור".

ח"כ בן גביר הוסיף: "מדובר בשר לביטחון פנים הכי כושל בישראל מאז ומעולם, פחדן, שמאלן ומעל הכל לא חכם".

סיורו של בר לב מגיע הבוקר לאחר שורה של סערות סביב "אלימות המתנחלים" לאחר שענה בטוויטר לגולשים: "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם וממשלות זרות מתעניינות בנושא. אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים. אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים – ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים