שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו החליט: והיועמ"שית לא הוזמנה לישיבת הממשלה הראשונה
ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו החליט שלא להזמין את גלי בהרב-מיארה לישיבה הראשונה יחד עם השרים | מלשכת רה"מ נמסר כי "זו ישיבה טקסית ללא החלטות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

באופן חריג לא הוזמנה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, לישיבה הראשונה של ממשלת ישראל ה-37. גורם בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "היא לא רצויה פה". ולכן הישיבה תיערך ללא היועמ"שית או נציג מטעמה. 

לדברי גורם בסביבת ראש הממשלה "זה מסר די ברור וחד של נתניהו ליועצת המשפטית לממשלה. הוא בעצם אומר לה "את לא רצויה כאן". הייתי בעשרות ישיבות ממשלה לאורך השנים ומעולם לא הייתה ישיבה ללא יועץ משפטי לממשלה או בהשתתפות נציג מטעם היועץ. גם בישיבות שהן לכאורה ללא החלטות אלא רק חגיגיות כמו זו תמיד הוזמן היועץ המשפטי לממשלה".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר הערב הגיע נתניהו למשרד ראש הממשלה בירושלים, ופרסם תמונה שלו אוחז בטלפון, זמן קצר אחרי פגישת חפיפה של 45 דקות עם יאיר לפיד. שעסקה אך ורק בנושאים ביטחוניים. 

נתניהו הציג מוקדם יותר היום בכנסת היום את מטרות ממשלתו ואמר "בארבע השנים הבאות נפעל שישראל תהיה מעצמה עולמית, משגשגת וחזקה, שקיומה לא מוטל עוד בספק" "לשם כך עלינו לבצע שלוש משימות. הראשונה, לסכל את מאמצי איראן לפתח ארסנל של פצצות גרעין, שיאיימו עלינו ועל העולם כולו. נבטיח את העליונות הצבאית של ישראל במרחב הסובב אותנו. 

"המשימה השנייה היא לפתח את תשתיות המדינה, כולל לפתח רכבת בזק שתיסע במהירות של מאות ק"מ בשעה ותחבר את המדינה מקריית שמונה עד אילת ובכך תשלים את מהפכת התחבורה שהתחלנו בעשור הקודם. המשימה השלישית היא להמשיך להרחיב את מעגל השלום עם מדינות ערב במטרה לסיים את הסכסוך הישראלי ערבי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים