שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך לעשות סינון מוצלח לסמארטפון
סמארטפון כשר
היהדות החרדית תמיד צריכה להיות ערנית לסביבת החיים המשתנה.
סמארטפון כשר

גם בתחום האינטרנט היהדות החרדית צריכה להגן על עצמה מהפגעים שיש, אבל מצד שני יש אילוצים ואנשים שזקוקים לגישה לאינטרנט לצרכי עבודה, ועל כן יש לאפשר שימוש בו תוך מתן מענה לסכנות החבויות בו לעולם הדתי. 

הדרך לשלב בין הדברים נקראת, סינון אינטרנט או "אינטרנט כשר". במאמר  שעשינו בשיתוף עם וייסטק – חנות תקשורת בביתר עילית, נסביר כיצד תוכלו להחזיק בסמטרפון מוגן מפני הסכנות באינטרנט.  

אינטרנט כשר

דרך המאפשרת לנו להיות עם סמטרפון מוגן, כך שנגיע לאתרים בלי להיתקל בתוכן שאינו רצוי ואינו צנוע. לאינטרנט בטוח וכשר, מגיעים באמצעות תהליך שנקרא סינון תוכן.  

כיצד ניתן לסנן תוכן בסמטרפון?

ישנן מספר אפשרויות לסינון תוכן:

ספק הרשת

הלקוח יכול לבקש מהספק ולקבל (ללא עלות) סינון אתרים בעלי תוכן פוגעני. לספק הרשת יש רשימה של אתרים שהוא מונע גישה אליהם, אך רמת הסינון דרכו היא בינונית ולאו דווקא מותאמת לאוכלוסייה הדתית. 

התקנת תוכנות

בעל הטלפון יכול להתקין ולהגדיר בעצמו תוכנת סינון אינטרנט. חלק מהתוכנות הן חינמיות וחלק בתשלום. ניתן למצוא ברשת מדריכים על תוכנות סינון וכיצד להתקין. הקושי בהתקנה עצמית הוא שייתכן שבמהלכה תהיה חשיפה לתוכן לא ראוי.

חבילות סינון תוכן לסמרטפון

חבילה בסיסית הכוללת כמה מסלולים מבוססת על טכנולוגיה פשוטה יחסית המאפשרת גלישה רק באתרים שאושרו מראש לציבור הרלוונטי, לרוב מספר האתרים המורשים יהיה מצומצם ובהתאם למסלול.

חבילה רחבה מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת הסורקת אתרים ומוציאה מהם תוכן פוגעני ומציגה תוכן ראוי (יש מספר חברות המציעות חבילות ומסלולים שונים, כולל התאמת מסלול לפי צרכי הלקוח).  

סמרטפון כשר

מכשיר טלפון חכם שאינו כולל אפשרויות גלישה אלא רק תוכנות (אפליקציות או יישומים) חיוניים, כמו, וויז, בנק, יומן, חניית רכב, תהילים, סידור תפילה ואחרים. 

לסיכום

אם הדברים נראים מורכבים לכם, אז יש פתרון. בוויסטק, סלולר ופתרונות תקשורת, ישמחו לתת לכם שירות אישי. בוויסטק תקבלו מענה לכל שאלה ויוכלו להתאים לכם מכשיר סלולרי וחבילה המתאימה לצרכים שלכם וכל זאת ברגישות ובהבנה וחיוך מאיר עיניים.  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים