שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תאונה בכביש 6: אב משפחה ובתו במצב קשה
התפללו
צוותי רפואה מבצעים פעולות החייאה בבן 40 ומעניקים סיוע רפואי לאישה וכן לתינוק בזירת תאונת דרכים עם מעורבות שני כלי רכב במנהרות מחלף עין תות לצפון
תגיות:
זירת התאונה בכביש 6 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
אלי ביר נשיא איחוד הצלה מספר על הטיפול בזירת התאונה הקשה בכביש 6 |

אב משפחה בן 43 נפצע היום (שלישי) באורח אנוש ובתו בת ה-17 נפצעה באורח קשה בתאונת דרכים בכביש 6 סמוך ליקנעם. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה, יחד עם בן שלוש ובן 20 שנפצעו באורח קל-בינוני.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 16:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על ת.ד בכביש 6 לצפון סמוך ליקנעם. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם 4 פצועים, בהם גבר בן 43 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, נערה כבת 17 במצב קשה עם חבלות בפלג גופה העליון ו-2 פצועים במצב קל-בינוני מהם צעיר כבן 20 ופעוט כבן שלוש.

חובש בכיר במד"א רוסלן זינגרמן סיפר: "הייתי בנסיעה בכביש 6 כשהגעתי למחסום הכניסה למנהרה שהיה סגור כשבמקביל קיבלתי דיווח ממוקד מד"א על התאונה. נכנסתי פנימה לתוך המנהרה החדשה וראיתי את התאונה הקשה. הפצועים שכבו על הכביש כשאחד מהם מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והאחרים בהכרה".

"מיד התחלנו בבדיקות רפואיות לארבעתם ובביצוע פעולות החייאה מתקדמות בפצוע אנוש. יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו את הפצועים לבית החולים רמבם כשמצבו של אחד מהם אנוש, הנערה במצב קשה והשניים הנוספים בינוני-קל".

אלי ביר נשיא איחוד הצלה שטיפל בזירת האירוע: "במהלך נסיעה לחופשה עם משפחתי קיבלתי קריאה ממוקד איחוד הצלה על תאונת דרכים קשה, כשהגענו למקום מיד התחלנו בפעולות החייאה בגבר כבן 40, כמו כן אישתי וילדיי אף הם חובשים באיחוד הצלה מעניקים סיוע רפואי לאישה שנפצעה באורח בינוני ולתינוק באורח קל".

מהמשטרה נמסר כי "כביש 6, מנהרת יקנעם לצפון נחסם לתנועה בעקבות תאונה מטופלת. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות".

שם האב לתפילה: חיים זאב בן עפרה יעל. שם הבת: נעמה בת רויטל שרה – לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים