שיתוף
תגובות
חדשות » כדאי הוא רבי שמעון: חה"כ מאיר פורוש מונה לשר האחראי על ההילולה במירון
הממשלה אישרה הבוקר בישיבתה השבועית, את הקמת משרד ירושלים ומסורת ישראל | השר מאיר פרוש מונה כאחראי ההילולה במירון בל"ג בעומר
השר לענייני ירושלים ומורשת מאיר פרוש | צילום: בחזית מדיה

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) בישיבתה השבועית, את הקמת משרד ירושלים ומסורת ישראל, ומינוי השר מאיר פרוש כאחראי על ההיערכות להילולה השנתית במירון בל"ג בעומר. המינוי אושר פה אחד.

סמכויות השר יהיו בהתאם להמלצות הביניים של וועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון, ובכללן אחריות על ניהול, ארגון והפקת האירוע במירון ובכלל זה האירועים הנלווים לאירוע ההילולה בשטח מירון והפריפריות שמסביב, ביצוע והוצאה לפועל של תכנית ההיערכות להילולה על כל המשתמע מכך, לרבות תיאום בין משרדי הממשלה הרלוונטיים ויתר הגורמים המוסמכים, כמו גם משטרת ישראל.

עוד מבחזית החדשות

על פי החלטת הממשלה, ככל שיידרשו הבהרות נוספות ביחס להמלצות הביניים, יפנה השר פרוש מבעוד מועד לוועדת החקירה לקבלת הבהרות ביחס להמלצות הביניים, על מנת לסייע במניעת מחלוקות בשטח. הממשלה אישרה גם את הקמת מנהלת הילולת הרשב"י במירון, שתפעל במהלך כל השנה להפקת ההילולא בל"ג בעומר ותקדם את יישום כל המלצות ועדת החקירה.

שר ירושלים ומסורת ישראל ח"כ מאיר פרוש מסר בתגובה: "אני מודה לממשלה ולראש הממשלה על אישור ההחלטה. משרד ירושלים שהוקם לפני 33 שנה, ומאז עבר תהפוכות רבות, מקבל היום תוספת כוח וחיזוק משמעותי, שישפיע רבות על פעילותו למען ירושלים. לצד זאת אנו מקימים אגף פעילות נוסף, שיפעל לחיזוק מסורת ישראל בקרב כל יהודי".

עוד אמר פורוש כי: "אני מקבל בחרדת קודש את המשימה שהוטלה עלי בכל הנוגע להילולת הרשב"י במירון. אנו היום 107 ימים לל"ג בעומר, זה זמן קצר מאוד למלאכה מרובה מאוד. ערכתי פגישות ודיונים בכדי ללמוד את הנושא לעומק ואמנה בעז"ה בימים הקרובים פרויקטור שיסייע בידי. אעשה כל שביכולתי למען הצלחת ההילולה, שתהיה בטוחה ושמחה, שהתפילות יתקבלו ברצון".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים