יום רביעי
ח' אב התשפ"ג
26/07/2023
מבזקן בחזית
ארגון שמאל קיצוני לבית הדין בהאג: "ישראל מבצעת פשעי אפרטהייד בגדה המערבית". בתקופה האחרונה מעבירים בארגון השמאל הקיצוני "יש דין" תדרוכים למשרדי חוץ בעולם כדי שיעבירו חוות דעת שלילית על מדיניות ישראל ביו"ש | כל הפרטים בכתבה: https://bahazit.co.il/?p=350151
הצטרפו ועקבו אחר

9 Responses

  1. אני מקווה שמדינת ישראל תהיה מספיק חכמה ולא תיתן לנבלות להגיע לארץ

  2. למינים ולמלשינים אל תהי תקווה וכל הזדים כרגע יאבדו ,כך אנחנו מתפללים 3 פעמים ביום על האנשים מתוכנו . והקב"ה ישמע תפילתינו אמן .

  3. אמרנו בוגדים אמרנו נכון
    האנרכיסטים האלו ידפקו את החברים שלהם השמאלנים שנפלו לשטויות שלהם.

  4. בושה אתם אנשים מגעילים ודוחים עם שנאה עצמית שגורמת לכם לשנאה כלפי האחר
    אין לכם מושג מה זו דמוקרטיה ואין לכם שום ערכים או מוסר
    אין בכם גרם אמת אולי כמה גרמים של קוקאין בכיס
    איכס

  5. "ישראל מבצעת פשעי אפרטהייד בגדה המערבית" על זה אתם רוצים את התגובה שלי? אז הינה התגובה שלי: זה משפט קצר מאוד שלא יכול לכלול את הקרימינאליות הישראלי. צריך ספר בכדי לתאר את הפשעים של ישראל אפילו רק לתקופה קצרה. רוב הפשעים הן תוצר של הסתת המונים נגד הפעלים על האדמות הפלסטיניות בכדי להרתיע. גם כאשר אין תגובות פחסטיניות, ישראל ממשיכה להתעמר בפלסטינים. אין סוףלהסתה הישראלית בנוסף להקס של מבנים, למשל. אני אומר למשל כי יש לכתוב ספרים בכדי לתאר חלקית את האכזריות הישראלי כלפי החלשים. ושלא תחשבו שהחלשים נמצאים רק בקרב לא יהודים, אז אגיד לכם שהאכזריות הישראלית מצנקמת בכל מי שלא מלקק את התחת של ישראלים.
    אנג'לו איידן

    1. מי שעושה פשעים זה אלו שהמציאו לעצמם שם של עם "פלסטיני" יש הוכחות שהם בכלל לא יודעים פירוש ומקור השם הזה .ויש הוכחות שהם פלשו לכאן מכל מיני מדינות ,ויש הוכחות שהם רוצים את כל שטחי הארץ ולא ייוותרו על סנטימטר מהאדמה ,והם רוצחים תינוקות וילדים ,נשים בהריון ,זקנים וקשישים חסרי אונים .אין יותר תת חיות מהם ,ואתה עוד מסנגר עליהם ?! זה אומר שאתה בעצמך תת חיה ,כנראה שנולדת בלי שום בושה ואתה מגן על רוצחי תינוקות . אז זה רק אומר דבר אחד ,אתה חייל של מלאך המוות הוא השטן . חייל צה"ל הולך רק לנטרל את אלו המחבלים ,אלו הרוצחים .ולא מתכוון לפגוע באף אדם חף מפשע.

    2. על מה אתה מדבר חתיכת מטומטם עם תעודה,על אלה שבכל יום גוזלים אדמות ,וגובים דמי חסות בכל פינה,אתה והם לא בגדר בני אדם בכלל,חמור פלשתיני שכמותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן
שיתוף
תגובות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים