שיתוף
תגובות
חדשות » לקראת הפריימריז, סקר בליכוד: טלי גוטליב מזנקת | רוב גדול בעד הישארות נתניהו
ליכוד שורות
הסקר בדק בקרב מדגם מתפקדי הליכוד גם את השאלה את מי הם היו רוצים לראות בראשות המפלגה, והתשובה הצפויה: 68% ענו בנימין נתניהו.
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מודיע בשיחת טלפון לנשיא הרצוג ״עלה בידי״ | צילום: הליכוד

בסקר פריימריז שערך לאחרונה מנו גבע בקרב 500 מתפקדי ליכוד – מתגלה כי מתפקדי הליכוד מחבבים ח"כים שעומדים על שלם עם עמדות ימנייות לא מתפשרות ולא מהססים לסגור חשבון עם אלו שהפנו גב לנתניהו. הסקר הובא בישראל היום.

הנתון שכמובן מסקרן ביותר ומעסיק רבים, קשור בשר הביטחון, יואב גלנט – מי שבפריימריז הקודמים סיים במקום הרביעי, אך מאז הרפורמה המשפטית ובמהלך המלחמה הפך לעצמאי ובעמדת אופוזיציה לנתניהו, צונח ברשימה למקום 23. ח"כ נוסף שצונח, ככל הנראה גם בשל עמדותיו הוא ניר ברקת, שבפריימריז האחרונים היה במקום השמיני ועל פי הסקר הנוכחי יורד למקום 16.

דודי אמסלם, שככל הנראה המתפקדים לא שוכחים לו את "האיומים" על ראש הממשלה קודם שמונה לשר, שסיים בפריימריז הקודמים במקום החמישי, יורד על פי הסקר למקום 11. דוד ביטן, שהיה מקום 17, יורד בסקר למקום 29.

נתונים מעניינים יש גם בצד של הח"כים שמטפסים ברשימת הליכוד לכנסת. את המקום הראשון (אחרי נתניהו) כובש יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה. יריב לוין יורד מקום אחד מטה. העלייה המפתיעה והמשמעותית ביותר שעולה מהסקר היא של בועז ביסמוט, שבפריימריז הקודמים נכנס למקום 27 ועל פי תוצאות הסקר כובש בסערה את המקום השלישי.

עוד קפיצות מפתיעות במיוחד, שייכות לח"כים שלא פעם העיזו לדבר נגד נתניהו ולהתנגד לעמדותיו. הראשונה היא טלי גוטליב, שלא חוששת לתקוף את מדיניות הממשלה, מקבלת שדרוג ברשימה ממקום 25 שהיה שמור לייצוג נשים – היישר למקום 14 ברשימה הארצית.

הסקר בדק בקרב מדגם מתפקדי הליכוד גם את השאלה את מי הם היו רוצים לראות בראשות המפלגה אם הבחירות היו נערכות היום, והתשובה הצפויה: 68% ענו בנימין נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מסכן אמיר אוחנה. אני מניח שהוא בפאניקה מכיון שהוא מבין ויודע מה גורלם של מספרי 2 ברשימה. מרגע שהוא ייתפס כאיום על הקיסר, תחל מכונת הרעלֶ לתקוף גם אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
  1. סערה סביב דבריו של מרן הגר"י יוסף: "שופטים שלא יודעים דף גמרא, מה הם יודעים מהחיים שלהם"
  2. בעולם מדווחים: צה"ל נערך להיכנס קרקעית ללבנון • לוח הזמנים: בעוד שבועיים או שלושה
  3. איראן מאיימת במלחמה כוללת – אם ישראל תתקוף את חיזבאללה בשטח לבנון
  4. היום ה-268 למלחמת עזה • לחימה עזה בסג'עיה • מעצרים אלימים בהפגנות השמאל | סיכום אירועי הסופ"ש
  5. מקורבי ביידן: מצב רוחו מדוכדך, הוא מושפל וחסר ביטחון אחרי העימות מול טראמפ. "פרישה מהמירוץ- אפשרות שנלקחת בחשבון"
  6. ישראלי שנכנס בשוגג לקלנדיה, ניצל מלינץ' רצחני של המון פלסטיני • מצבו בינוני
  7. הותר לפרסום: ישראלים הרגו מחבל נוח'בה של חמאס, ביום המתקפה הרצחנית בשבעה באוקטובר
  8. נִצְּחוּ אֶרְאֶלִּים אֶת הַמְּצוּקִים וְנִשְׁבָּה אֲרוֹן הַקֹּדֶשׁ | בגיל 106: זקן המקובלים הגאון הצדיק רבי שלום שמואלי זצוק”ל נתבקש לישיבה של מעלה
  9. המירוץ לנשיאות: טראמפ פותח פער משמעותי על ביידן בסקרים | ביידן שקל לפרוש אך לבסוף החליט להשאר עד הסוף
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים