שיתוף
תגובות
חדשות » טראמפ: רוב החטופים המוחזקים בידי חמאס – אינם בחיים
אמירה בעייתית
"העם היהודי ומדינת ישראל נתונים תחת הסכנה הגדולה ביותר מאז השואה" אמר טראמפ באירוע נגד אנטישמיות והוסיף: "כשאחזור לבית הלבן, אתן לישראל את כל הגיבוי"
דונלד טראמפ ומייק פנס | צילום: Alex Gakos, שאטרסטוק

נשיא ארה"ב לשעבר ומועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, דונלד טראמפ, נשא הלילה (שישי) דברים באירוע למאבק באנטישמיות בניו ג'רזי, ואמר כי רוב החטופים המוחזקים בידי חמאס אינם בחיים.

הוא התייחס בדבריו למשא ומתן עם חמאס לשחרור החטופים ואמר: "כפי שאמרתי כמה פעמים, חמאס הוא גוף שקשה לנהל איתו מו"מ והסיבה היא שהם (החטופים) מתים. לא כולם, אבל רובם".

הוא הוסיף: "אני חושב שהרבה מהחטופים שהם בחיים יתברר שאינם בחיים. חמאס אכזרי".

טראמפ התייחס למצב הביטחוני בישראל ובעולם היהודי ואמר: "העם היהודי ומדינת ישראל נתונים תחת הסכנה הגדולה ביותר מאז השואה".

בנוסף, הוא קרא למאבק נחרץ באנטישמיות, ואמר: "אסור לתת מקום לאנטישמיות. יש לדחות אותה בכל מקום שהיא נמצאת".

בהתייחסות ישירה לסוגיית החטופים, טראמפ הוסיף אמירה נחרצת: "לאויבנו אני אומר: החטופים צריכים לחזור והם צריכים לחזור לפני שאני אחזור לבית הלבן".

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה במועדון הגולף שלו בניו ג'רזי מוקדם יותר, טראמפ טען כי הוא "זכאי להתקפות אישיות" על יריבתו הדמוקרטית האריס. "לגבי ההתקפות האישיות, אני מאוד כועס עליה בגלל מה שהיא עשתה למדינה", אמר. "

אני מאוד כועס עליה שהיא משתמשת במערכת המשפט נגדי ונגד אנשים אחרים, מאוד כועס עליה. אני חושב שאני זכאי להתקפות אישיות". טראמפ לא הסתפק בכך, והוסיף כי הוא מטיל ספק באינטליגנציה של האריס.

טראמפ טען שהוא מנהל מסע בחירות "רגוע", למרות הביקורת על סגנונו התוקפני. הוא הביע ביטחון ביכולתו לנצח את האריס בבחירות, והסביר כי הציבור אינו מכיר אותה מספיק. במקביל, הקמפיין של טראמפ הודיע על הרחבת צוות היועצים שלו, כולל החזרת אנשי מפתח מקמפיינים קודמים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים