שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ גפני בפגישה עם משפחות החטופים: "לשחרר אותם בכל מחיר. זאת עמדתי, כולם- עכשיו, בכל מחיר. זה פיקוח נפש"
מחיר ציבורי?
בפגישה הסביר גפני שעמדתו היא להביא לעסקת חטופים כמה שיותר מהר ובכל מחיר, שכן מדובר לדבריו בפיקוח נפש| "את מה שאני אומר לכם, אני אומר לנתניהו. בכל מחיר" אמר
משה גפני | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

יו"ר דגל התורה משה גפני הצהיר כי הוא תומך בעסקה לשחרור החטופים. במפגש שקיים אתמול עם משפחות של חמישה חטופים, אמר גפני כי צריך לשחרר אותם "בכל מחיר". הקלטה מהשיחה פורסמה אמש ב"מהדורה המרכזית" של חדשות 12.

"אנחנו בעד לעשות הסדר של שחרור החטופים, כולם עכשיו", אמר גפני למשפחות שפגש. "פדיון שבויים הוא מצווה אחת החשובות ביותר, אולי החשובה ביותר שיש בתורה. אבל כאן זה ברור לחלוטין שמדובר גם בפיקוח נפש".

גפני הוסיף כי "את העמדה שלנו אני אומר לכם כאן בחדר הזה, ואני אומר את זה לראש הממשלה. היום צריך לשחרר את החטופים בכל מחיר".

גם בש"ס הביעו תמיכה בעסקה, ובשבוע שעבר הפיצה המפלגה מכתב שקורא לראש הממשלה בנימין נתניהו להתקדם לקראת הסכם. המכתב קראו חברי המפלגה לנתניהו "לא לחשוש מהקולות בקואליציה המתנגדים לעסקה" וביקשו "לחזק אותך להמשיך לפעול באחריות למען מצוות פדיון שבויים שאין למעלה ממנה".

משלחת המשא ומתן הישראלית צפויה לצאת ביום חמישי לדוחא, שם יתחדשו השיחות על עסקה. לפי גורם המעורה במשא ומתן, "המשמעות היא שניתן 'אור ירוק' להתקדמות. ישראל תעביר את העמדה המגובשת למתווכות לקראת הפגישה".

הצטרפו ועקבו אחר

4 Responses

  1. I loved as much as you will receive carried out right here The sketch is attractive your authored material stylish nonetheless you command get got an impatience over that you wish be delivering the following unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike

  2. Usually I do not read article on blogs however I would like to say that this writeup very compelled me to take a look at and do it Your writing style has been amazed me Thank you very nice article

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים