שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תיעוד מטריד: פעילי חיזבאללה מטרידים את תושבי הצפון
תושבי מטולה סובלים מזה תקופה ארוכה מאלומות לייזר מסנוורות של פעילי חיזבאללה | בצה"ל הטילו פצצות סירחון על הפעילים וההטרדות פחתו
פעילי חיזבאללה מפעילים לייזר | צילום: רשתות- לפי סעיף 27א'

במערכת הביטחון מתעסקים כבר תקופה ארוכה עם העלייה במתיחות בגבול לבנון. בחודשים האחרונים מתלוננים תושבים במטולה על הטרדה בלתי פוסקת של פעילי חיזבאללה. אנשי ארגון הטרור מגיעים בשעות החשכה סמוך לגדר המושבה, ומכוונים אלומות לייזר לכיוון בתים, מכוניות או אנשים שצועדים במושבה.

אחרי תלונות ופניות של המועצה המקומית, על פיצוצי מוקשים ועל שפיכת זבל סמוך לגדר היישוב, החל צה"ל לפני כשבועיים לפעול נגד אותם פעילים, תוך שהוא מטיל עליהם מעין פצצת סירחון, המכילה חומר כמו הבואש המשטרתי, שמבריח את פעילי החיזבאללה.

עוד מבחזית החדשות

בעקבות ההצקות של פעילי החיזבאללה, גם לאו"ם הוגשו פניות, לגבי ההטרדות של פעילי חיזבאללה, אך פניות אלה לא נענו עד היום. במטולה קראו לצה"ל להתחיל לפעול בתקיפות, ואכן, מאז החל צה"ל להטיל את פצצות הסירחון, פסקו ההטרדות כלפי התושבים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. רק בגלל השמאלנים האנרכיסטים המטורפים . אויבי ישראל מרגישים חולשה ומנסים להזיק לנו.. אצל השמאל זה או הם בשילטון או חורבן המדינה. צריך רפורמה מישפטית יותר חריפה כדי שיהיו הוראות למשל לירות ולהרוג כל מציק לתושבי ישראל .כמו כעת על תושבי הצפון.צריך מישטרה אמיתית לא שמאלנית מזויפת שתפזר הפגנות מטורפות בכח ובאמצעים הרבה יותר אגרסיביים !!!!!!!! השמאל = אסון !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים