[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » תיעוד מטורף: האחוזה של מנהיג קבוצת וגנר נחשפת
התקשורת ברוסיה פרסמה תיעוד נרחב שערכה המשטרה על האחוזה המפוארת של יבגני פריגוז'ין | נמצאה כמות אדירה של נשק, פאות, תחפושות, זהב
תמונות מאחוזתו של מנהיג קבוצת וגנר | צילום: התקשורת הרוסית

כלי תקשורת ברוסיה פרסם אמש (רביעי) תיעוד נרחב מאחוזתו של מנהיג קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין במהלך פשיטה משטרתית במקום. בתמונות שפורסמו ניתן לראות אחוזה ענקית ומפוארת עם כמות אדירה של כלי נשק. תחמושת, כסף מזומן, זהב וגם פאות, חפצים יקרי-ערך ופטיש עצום-ממדים.

נשק ותחמושת שנתפסו באחוזה
מטילי זהב וכסף מזומן שנמצא באחוזה
התחפושות בהן השתמש יבגני פריגוז'ין
הפטיש הענק שנמצא באחוזה

התיעוד נחשף במסגרת קמפיין מתוכנן של הקרמלין, אותו מנהל הנשיא פוטין באופן אקטיבי, כדי להחליש את מעמדו פריגוז'ין, במטרה להעלים כל אזכור שלו בחיים הציבוריים ברוסיה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר היום כי פריגוז'ין לא נמצא בבלארוס, אלא בסנט פטרסבורג.

עוד מבחזית החדשות

כאמור, באחוזה נמצאה כמות אדירה של כלי נשק ותחמושת בנוסף למטילי זהב, כסף מזומן ודרכונים רבים. כמו כן נמצא אוסף פאות ותחפושות. בקובץ תמונות שדלף הלילה ברוסיה, נראה פריגוז'ין עוטה פאות שונות ומציג "הופעה" שונה בכל פעם, ככל הנראה עבור משימות חשאיות שביצע. יחד עם זאת חשוב להבהיר, כי טרם טרם התקבל אישור רשמי לאמינות תמונות התחפושת של פריגוז'ין שנראות מהימנות בסבירות גבוהה.

באחוזתו של פריגוז'ין נמצאה גם בריכה גדולה, וחדר תפילה עם פמוט ענק ושלל אלמנטים דתיים-נוצריים תלויים על הקירות. בנוסף, נמצא באחוזה פטיש ענק, ועליו הכיתוב "למצבים של משא ומתן חשוב במיוחד". הפטיש הוא אחד מסמליה של קבוצת וגנר, המשמש להפחדה ואיומים, ואף שימש, לפחות במקרים אחדים, להוצאות מחרידות להורג. השבוע דווח ברוסיה כי הרשויות הרוסיות החזירו לפריגוז'ין סכום של 10 מיליארד רובל (111 מיליון דולר) שהוחרמו במהלך חיפוש בנכסיו.

במהלך תקופת המלחמה באוקראינה, הפך פריגוז'ין לאחת הדמויות הפופולריות והחשובות ביותר בציבוריות הרוסית. מי שבמשך שנים שמר על פרופיל נמוך ואפילו הכחיש את קשריו לקבוצת וגנר, הפך בחודשי המלחמה באוקראינה לאחד מגיבורי רוסיה, ונחל הצלחה אדירה כשאנשיו, הם ולא חיילי הצבא הרוסי, הצליחו לכבוש את העיר באחמוט לאחר כמעט שנה של קרבות עזים, והעניק לקרמלין את הניצחון המשמעותי הראשון במלחמה.

עוד מבחזית החדשות

כמעט שבועיים לאחר המרד, עתידה של קבוצת וגנר עדיין אינו ברור. בכירים ברוסיה טענו השבוע כי אלפי חיילים חדשים הצטרפו לשורות הצבא, וייתכן שלפחות חלקם הם אנשי קבוצת וגנר שהסכימו להצעה של משרד ההגנה. לעומת זאת, אתמול אמר ינס סטולטנברג, מזכ"ל נאט"ו, כי ניכר שמרבית לוחמי הקבוצה טרם עברו לבלארוס, ורבים מהם עדיין פועלים באפריקה וגם נמצאים באוקראינה, אך הדגיש כי הם מרוחקים מהחזית.

בבלארוס נמשכות העבודות להקמת מחנה לקבוצת וגנר באסיפוביצ'י, כ-130 ק"מ ממינסק, שם ככל הנראה יוכלו להשתכן כ-8,000 לוחמים. מהלך זה חייב את אוקראינה להיערך מחדש, וזלנסקי הורה למפקדי הצבא לתגבר משמעותית את ההגנה בגבול הצפוני עם בלארוס.

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים