שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » תגובות במערכת הפוליטית: מיקי זהר; "בבחירות – היו מיליונים. הבטחנו רפורמות, ונקיים"
התגובות בקואליציה לאחר הפגנת השמאל הערב בתל אביב. שר התרבות: "הבטחנו לציבור שינוי ומשילות, ואנחנו נקיים" | שר האוצר סמוטריץ': "העם איתנו"
שר התרבות והספורט מיקי זוהר | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

שר התרבות והספורט מיקי זוהר, מהליכוד התייחס להפגנת ה-80 אלף הערב (מוצאי שבת) וצייץ "הערב היו בהפגנה עשרות אלפי אנשים, בבחירות שהיו כאן לפני חודשיים וחצי הגיעו מיליונים". "ההפגנות הן ביטוי דמוקרטי מקובל בדיוק כמו בחירות דמוקרטיות" עוד הבטיח השר: "הבטחנו לציבור שינוי, הבטחנו משילות, הבטחנו רפורמות ואנחנו נקיים".

גם יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס להפגנה הערב ואמר:"בשנה של ממשלת השמאל הקודמת הפגנו שוב ושוב, אבל התקשורת בקושי אזכרה ביובש את קיומן של ההפגנות לאחר מעשה ובהערכת חסר מכוונת", טען. "למרות זאת הפלנו את הממשלה וניצחנו את הבחירות. העם איתנו, ומכוחו נבצע את הרפורמה במערכת המשפט".

עוד מבחזית החדשות

השר עמיחי אליהו מעוצמה יהודית העלה לרשתות החברתיות תמונה ובה נראים מספר דגלי פלסטין שהונפו בהפגנה וכתב: ״תפגינו, אבל למה להניף דגלי אש״ף? תורידו להם אותם. אנחנו במדינת ישראל".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד לא הגיע להפגנה, למרות שיו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כן הגיע והציע למפגינים: "שכל אחד ייקח דגל ישראל ביד אחת, מטרייה ביד שנייה ויבוא לשמור על הדמוקרטיה ועל החוק במדינת ישראל".

יו״ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי אמרה, "ההבדל בין מדינה שבה יש זכויות באמת לבין מדינה שיש בה זכויות על הנייר, היא מערכת משפט עצמאית. חברות וחברים, זה לא גשם, זה הם יורקות ויורקים עלינו, עליכן ועליכם. לא ניתן להם. אני קוראת מכאן לשוטרות ולשוטרים שעומדים כאן ויצאו בגשם, ועושים עבודה כל כך קשה. אנחנו סומכות וסומכים עליכם שתשמרו עלינו". גם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הגיע לכיכר הבימה.

שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני נאמה בהפגנה ואמרה, כי "יצאה ממשלה בישראל למלחמה נגד המוסדות הדמוקרטיים עצמם, כדי לשלוט ללא מצרים. לא ויכוח, לא ביקורת לגיטימית, השתלטות פוליטית. ולא, בחירות לא נותנות את הכוח להרוס את הדמוקרטיה עצמה".

עוד אמרה לבני" "רעל שנשפך, שקרים, שיסוי איש באחיו, סימון כאויב כל מי שחושב אחרת. הכול כדי שנתפורר מבפנים וניחלש כחברה לפני המתקפה הגדולה, ופירוק חומת ההגנה של הדמוקרטיה בכל החזיתות. אנחנו נעצור אתכם ולא נתפשר. כי הדמוקרטיה בישראל, החירות שלנו והזכויות שלנו הן לא מסחרה פוליטית. הם יכולים לקרוא לנו בוגדים, אבל אנחנו אלה שמגנים על המולדת מפניהם, הם יכולים לאיים באזיקים – אנחנו לא מפחדים".

הצטרפו ועקבו אחר

4 Responses

  1. מיכאלי שכחה לומר שהשוטרות "עומדות" ועומדים כאן..היא אמרה רק "עומדים"

    הדרת נשים!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים