שיתוף
תגובות
חדשות » שיא מתפללים מוסלמים ביום שישי האחרון של הרמדאן
על פי נתוני המשטרה כ-130 אלף מוסלמים הגיעו היום לאל-אקצא, לתפילות יום השישי האחרון של הרמדאן | בינתיים התפילות הסתיימו ללא אירועים חריגים
הר הבית | צילום: Jorge Fernández Salas - Unsplash

יותר מ-100 אלף מוסלמים הגיעו לתפילות יום השישי האחרון של הרמדאן למסגד אל אקצא. כוחות גדולים של משטרה ומג"ב ערוכים בשער המוגרבים כדי למנוע עימותים והפרות סדר עם סיום התפילות. גם כוחות ימ"מ נמצאים באזור, במטרה לתת מענה למקרה שיתפתחו אירועים חריגים.

על פי נתוני המשטרה, הגיעו 130 אלף מתפללים למסגד אל-אקצא. בווקף טענו כי מספר המתפללים גבוה בהרבה והגיע ליותר מרבע מיליון מוסלמים. התפילות נערכות במקביל לאירועי "יום ירושלים האיראני", שבמסגרתו מתקיימות הפגנות תמיכה רבות בפלסטינים.

עוד מבחזית החדשות

באיראן מתקיימות הפגנות תמיכה בפלסטינים לרגל "יום ירושלים האיראני", יום שישי האחרון של חודש הרמדאן. סוכנויות הידיעות במדינה דיווחו על יותר מאלף צעדות בערים ובכפרים ברחבי איראן. באחד הטקסים נראה אדם לבוש מסכה בדמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו "מובל למעצר" בטקס בטהרן. בצעדה בטהרן השתתפו נשיא איראן איברהים ראיסי ומפקד כוח קודס במשמרות המהפכה איסמעיל קאאני. חיזבאללה עורך תהלוכה לכבוד "יום ירושלים" בצידון שבלבנון.

דמות של ראש הממשלה "מובלת למעצר" | צילום: לפי סעיף 27א'
הצטרפו ועקבו אחר

3 Responses

  1. ב1967 רצה הרב גורן להוריד את כיפת הסלע ואת כל הפייק אל אקצה. חבל שלא נתנו לו לממש. זה היה משנה את כל מאזן הכוחות כאן וכנראה היינו אומה הרבה יותר חזקה כאן במזה"ת.
    אם אנחנו ריבון דם בהר הבית. לא צריך לספור אף אחד אפילו 130000 פייק מוזלמאנים שבאים להפליץ לכיוון צפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים