שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » רזי ברקאי נגד גלי צה"ל: "מפקד התחנה הוא שלוחו של ברדוגו"
עימות חריף נרשם בין רזי ברקאי לגלי צה"ל בנוגע לגיבוש הקוד האתי של התחנה |גלי צה"ל: "מר ברקאי רשאי להביע את דעתו בשיחות סלון, לא בתחנת רדיו ציבורית"
יעקב ברדוגו | צילום: טוויטר

בתוכניתו "אזור בחירה" אמש (רביעי) הטיל שדרן הרדיו הוותיק רזי ברקאי פצצה ואמר כי "בימים הקרובים ינוסח מסמך וכותרתו הקוד האתי החדש של גלי צה"ל, שיאסור עליי ועל חברים וחברות שלי להביע את דעותיהם תוך כדי השידור. אני לא אתחייב למסמך הזה – וזה אומר שבעוד ארבעה שבועות אני עוזב את גלי צה"ל".

עוד הוסיף ברקאי "נשאלת השאלה מי ייאלץ להתחייב. אז יש קטגוריה של מגישי תוכניות אקטואליה, וכיוון שיש כוונה להחזיר את ברדוגו לתחנה, הוא יאופיין לא כתוכניות אקטואליה, אלא כתוכנית של "דעה אישית". אז ברקאי, שהוא אקטואליסט, יאסרו עליו להגיד את דעותיו – וברדוגו חופשי. זה הכול נולד ממפקד התחנה הנוכחי, שהוא שלוחו של ברדוגו".

עוד מבחזית החדשות

בגלי צה"ל השיבו בחריפות ותקפו את ברקאי: "כפי שכבר הודענו, צוות אתיקה של גלי צה"ל, ובו שני המומחים הטובים בישראל בתחום, שוקד על עדכון הקוד האתי של גלי צה"ל. בין השאר וכפי שהודיע מ"מ מפקד גלי צה"ל מראש למר ברקאי, אכן תהיה הפרדה של דעות המגישים בתוכניות אקטואליה וחדשות, כפי שהיה לאורך שנים ארוכות, וכדי להימנע מהטיה כלפי ציבור המאזינים".

"מר ברקאי רשאי להביע את דעתו בשיחות סלון או בערוצים אחרים. הוא ושאר מגישי תוכניות האקטואליה והחדשות, להבדיל מתוכניות דעות, לא יוכלו יותר להביא את דעתם האישית והפוליטית. לא בתחנת רדיו ציבורית, ממלכתית וצה"לית המשדרת לכלל העם. מפאת כבודו של מר ברקאי ועברו המפואר, נימנע מתגובה מעבר לכך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים