שיתוף
תגובות
כללי » ראש הממשלה: דוחה את דברי גוטליב על נשיאת העליון
ראש הממשלה הודיע כי הוא אינו שותף לדבריה של חברת הכנסת גוטליב, שהאשימה את הנשיאה חיות בפיגוע בירושלים. ״מי שאשם הוא המחבל הפלסטיני ולא אף אחד אחר"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (ראשון) כי הוא דוחה את דברי חברת הכנסת טלי גוטליב נגד נשיאת בית המשפט העליון, לאחר שזו האשימה אותה בפיגוע בירושלים ביום שישי. לדברי נתניהו ״מי שאשם בפיגוע הוא המחבל הפלסטיני ולא אף אחד אחר״.

באופוזיציה מיהרו לגנות בחריפות את דבריה של גוטליב. חה"כ פנינה תמנו שטה (המחנה הממלכתי) אמרה בתגובה כי: "מקווה שהנשיאה חיות תגיש תלונה במשטרה נגד טלי גוטליב בשל דבריה על נשיאת ביהמ"ש העליון".

עוד מבחזית החדשות

גם ח"כ זאב אלקין הגיב כי: "בוקר ראשון למבצע הנחוש נגד הטרור בירושלים "חומת מגן 2" שהבטיח לנו ‎איתמר בן גביר. אני מבין שכוחות הקואליציה הצליחו לזהות את "המפקדה הראשית של הטרור" בבית המשפט העליון. לאור ריכוז הכוחות השבוע לקראת המבצע הנחוש נגד המפקדה הזאת הוחלט כנראה גם לא להגיב לירי מעזה. אתם לא מתביישים?".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ אמר בתגובה כי: ״ההשתלחות וההסתה המסוכנת של אנשי נתניהו נגד נשיאת העליון ומערכת המשפט הן תמרור אזהרה לכולנו. ‏השיח מתדרדר למקומות מסוכנים שעלולים לעלות לנו ביוקר. ‏נתניהו, גינוי רפה לחברת מפלגתך לא יספיק כאן, אני קורא לך לשים סוף לשיגעון ולעצור עכשיו את ההפיכה המשטרית, לפני שיהיה מאוחר מדי״.

מנכ"לית תנועת "דרכנו", רחל עזריה, הגישה תלונה במשטרה נגד חה״כ גוטליב בגין הסתה: "דבריה החמורים של ח״כ גוטליב מעמידים בסכנה את נשיאת בית המשפט העליון, לא ניתן להשלים עם אמירות מהסוג הזה שחותרות תחת יסודות המשטר שלנו. גוטליב חצתה קו מסוכן מאוד ומתירה את דמה של נשיאת בית המשפט העליון. על משטרת ישראל לחקור אותה מייד על הסתה. במקום לדרוש מהשר לביטחון לאומי ומהממשלה שידאגו לביטחון האזרחים בירושלים, ח"כ גוטליב מחרחרת ריב ומלבה מלחמת אחים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים