שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה גיבה את ראש השב"כ: "עושה עבודה חשובה למען ביטחון אזרחי ישראל"
מלשכת ראש הממשלה נמסר כי: "רה"מ שוחח עם ראש השב"כ על העבודה החשובה שהשב"כ עושה למען ביטחון אזרחי ישראל מסביב לשעון"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

יממה לאחר שבכירים בקואליציה תקפו את ראש השב"כ רונן בר, ראש הממשלה בנימין נתניהו גיבה היום (שני) את ראש השב"כ "על העבודה החשובה שהם עושים למען ביטחון אזרחי ישראל מסביב לשעון", כך לפי הודעת לשכת ראש הממשלה.

אתמול, תקפו חברות הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית וטלי גוטליב מהליכוד את ראש השב"כ רונן בר. בין השאר טענה גוטליב כי "עומק הדיפ סטייט, דחיסת רעיונות השמאל, הגיעו לצמרת צה"ל והשב"כ", והתבקשה להתנצל. "ובכן, אינני מתנצלת! אדרבא, זו האמת העגומה. אגב, לא ברור לי מה מעליב בלפעול ולהטמיע רעיונות שמאל ככל שאלה דעותיו של אדם. רק שהצבא והשב"כ סרים למרות הממשלה ולא להיפך. שמחתי להבהיר".

עוד מבחזית החדשות

שר הביטחון גלנט תקף את חברות הכנסת וח"כים נוספים שהתבטאו נגד ראש השב"כ, ומסר כי: "מציע להם לחזור בהם ולהתנצל על דבריהם. כל התקפה מצד אנשי ציבור נגד השב"כ פוגעת בביטחון המדינה ובאזרחיה".

גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד גיבה את ראש השב"כ על רקע הדברים ותקף את ראש הממשלה: "אין לי מושג קלוש מהן דעותיו הפוליטיות, אבל אני יודע שהוא איש מקצוע מעולה, לוחם נטול פחד, פטריוט ישראלי, ובעיקר מנהיג ארגון שנמצא תחת התקפה גם של הטרור הפלסטיני וגם של הטרור היהודי של עברייני הגבעות ושליחיהם בקואליציה. מול ההתקפות המכוערות על ראש השב"כ של אנשים שלא עשו אלפית ממנו למען ביטחון ישראל, שתיקתו של נתניהו היא חרפה לאומית. המורשת היחידה שתישאר מנתניהו היא כמי שנרמל את הקיצוניות והטירוף".

עוד מבחזית החדשות

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים