שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ראש הממשלה בשיחה טעונה עם שגריר ישראל בארה"ב
לפי דיווח בחדשות 13, נתניהו נועד בשבוע שעבר לשיחה עם שגריר ישראל בארצות הברית, מייק הרצוג, בה הטיח בו "היית צריך לעשות יותר כדי שאגיע לבית הלבן"
מייק הרצוג שגריר ישראל בארה"ב | צילום: באדיבות המצלם

הערב (ראשון) דווח בערוץ 13 כי, ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך בשבוע שעבר שיחה עם שגריר ישראל בארצות הברית, מייק הרצוג, בה הוא הטיח בו האשמות על מצב היחסים בין וושינגטון וירושלים. מקורות מדיניים מסרו כי השיחה הייתה טעונה והתמקדה בכך שנתניהו לא הוזמן לבית הלבן עד לרגע זה, זה יותר מחצי שנה מאז שנבחר לראשןת הממשלה.

לפי הדיווח, השיחה התקיימה בשבוע שעבר, בזמן ביקור השגריר בארץ. הוא נועד לפגישה ארוכה עם נתניהו. הפגישה עסקה בשלל סוגיות, כאשר אחת מהן הייתה העובדה שנתניהו לא הוזמן לבית הלבן לפגישה עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. נתניהו טען שהרצוג לא עשה מספיק כדי להשיג תאריך לביקור. השגריר הרצוג הסביר שהוא עובד במשך חודשים ארוכים על מציאת תאריך לביקור וכי הוא פועל מול הממשל בנושא.

עוד מבחזית החדשות

לפי הדיווח, נתניהו הטיח בשיחה: "היית צריך לעשות יותר כדי להשיג הזמנה לבית הלבן". על כך, השיב השגריר: "אני עובד במשך חודשים ארוכים על מציאת תאריך לביקור, ופועל מול הממשל בנושא". עוד הוסיפו גורמים מדיניים כי ראש הממשלה מאוד לא מרוצה מהביקור המתוכנן של הנשיא יצחק הרצוג בבית הלבן. נתניהו חושב שעצם קיום הביקור של הרצוג נותן לגיטימציה שלא להזמין אותו בקרוב לוושוינגטון, וגם זה, על פי הגורמים, נאמר לשגריר.

הצטרפו ועקבו אחר

2 Responses

  1. זה לא ביבי מדבר זה ערוץ 13… לא יכלו להרשיע בבית המשפט עכשיו מעלים פוסטים.. תתביישו. אין גבול זו תשקורת לא תקשורת….. העם יודע את תחבולתכם… מספיק תתבגרו קצת.

  2. ביבי מה אתה צריך את הזקן הזה בבית הלבן שילך לישון על האף תבקר את גדולי ישראל זה הרבה יותר טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים