שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פשע שנאה: על ביתו של שר המשפטים רוססה הכתובת "לוין-אויב העם"
ביתו של שר המשפטים הושחת במהלך הלילה | המשטרה פתחה בחקירה | זאב אלקין: "משוגעים תעצרו! אחים אנחנו, עם אחד! | בני גנץ: "גם כשהבית בוער, צריך לשים גבולות"
כתובת הנאצה על גדר ביתו של שר המשפטים | צילום: באדיבות המצלם

ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין הושחת הלילה (חמישי) לאחר שאלמוני ריסס על חומת הבית: "יריב לוין – אויב העם". וזאת, בזמן ששר המשפטים יושב שבעה על אביו, פרופ' אריה לוין, שהלך לעולמו השבוע.

לאחרונה הפך ביתו של השר לאחד ממוקדי המחאה נגד הרפורמה המשפטית. מארגני המחאה אף כינו את השר בפרסום שהפיצו למוחים, "אדריכל הדיקטטורה". ההפגנות הללו נעצרו בשבוע האחרון, בעקבות מותו של אביו, פרופ' אריה לוין, חתן פרס ישראל, שהלך לעולמו בתחילת השבוע.

עוד מבחזית החדשות

יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ גינה את ריסוס הכתובת על הקיר וביקר את מערכת אכיפת החוק: "‏כמה רוע ושנאה יש באנשים האלה, כל עוד מערכת אכיפת החוק תתייחס באדישות לאירועים החמורים שמגיעים מהאנרכיסטים, הם יבינו שזה לגיטימי והאלימות רק תגבר".

יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ אף הוא גינה את ריסוס הכתובת ואמר: "יש לי מחלוקת עמוקה עם שר המשפטים על המהפכה המשטרית שהוא מקדם ואני אעשה כל מה שאפשר כדי למנוע ממנו להצליח בתוכניתו שתפגע בדמוקרטיה. אבל גם כשהבית בוער, צריך לשים גבולות. אני מגנה את ריסוס הכתובות סמוך לביתו. ההפגנות לשמירה על הדמוקרטיה הן קריטיות, כתובות נאצה והסתה, לא לגיטימיות".

עוד מבחזית החדשות

ח״כ חילי טרופר גינה ואמר: ״כמה כיעור ושנאה יש במי שבוחר לרסס גרפיטי בגנות שר המשפטים ולכנותו אויב העם. כל זאת בזמן שהוא יושב שבעה על אביו שנפטר. את השנאה צריך להשאיר מחוץ לשיח. אני מגנה בכל פה״.

ח"כ זאב אלקין הגיב לריסוס הכתבות ותקף: "משוגעים תעצרו! אחים אנחנו, עם אחד! ‏יריב, שלא תדע עוד צער".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים