שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פרופ' ירון זליכה: "הרפורמה לא פוגעה בכלכלה, שסע בעם בוודאי פוגע"
החשב הכללי באוצר לשעבר טוען: "הרפורמה לא השפיעה על הדולר לטובה או לרעה. חבל שיש גורמים במדינה שמעדיפים להסית נגד הכלכלה הישראלית"
פרופ' ירון זליכה | צילום: Big Shot

פרופ' ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי באוצר, התראיין ל-103FM לגבי הרפורמה המשפטית והשפעתה על הכלכלה. לדברי זליכה "לכל מיני אגדות שמחנה השמאל מפיץ, על ההשלכות של הרפורמה המשפטית, אין משמעות כמעט בכלל על שער הדולר. מה שהמשפיע הוא פערי הריביות, גם בישראל וגם בארה"ב, ומשבר ההייטק בארה"ב ובעולם בכלל, שפוגע במיוחד בתת ענף הסטארטאפים שישראל כל כך חזקה בו. זה מקטין את זרם הדולרים לישראל. ערב הבחירות שער הדולר היה 3.58 והיום הוא בשער דומה, הרפורמה לא השפיעה, לא לטובה ולא לרעה".

עוד טען זליכה כי "התנודות בשער הדולר פשוט התלבשו על התאריכים האלו. הניסיונות להפיל את השקל לא צלחו. חבל שיש גורמים במדינה שמעדיפים להסית נגד הכלכלה הישראלית. יש לנו לא מעט בעיות, אבל זה לא אלה. המחאה עצמה, לא הרפורמה, שסע בעם בוודאי שפוגע בכלכלה הישראלית ומכביד עליה".

עוד מבחזית החדשות

"לא מנועי צמיחה ולא כלים להפחתת יוקר המחיה שגם פוגעים במשק וגם באזרחים. אנחנו לא יכולים לספוג את האינפלציה שעלתה כל כך הרבה. המחירים עלו בסדר גודל של כמעט 10 אחוזים מבלי שהשכר שלנו יעלה. אנחנו חייבים כאזרחים שהממשלה תקל עלינו כדי שנוכל לחדש ולהרחיב את הפעילות הכלכלית, ולהחזיר את כולנו לרווחה. את זה לא עושים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זליכה מפתיע אותי. בטח יש לו כוונות לקבל תפקיש משמעותי בממשלת הדיקטטורה שרוצים להקים כאן.
    ההפיכה לדיקטטורה פוגעת מאוד בכלכלה בביטחון ומפלגת את העם. זליכה אל תיתן יד למכונת הרעל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים