שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פייק התנצלות: עמר בר לב "המכתב אינו מכתב התנצלות"
יו"ר מאפיית אנג'ל התייחס בראיון ל-ynet לחרם הצרכני על המאפייה וטען שהמכתב שמסר לבניו של הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל אינו מכתב התנצלות
עמר בר לב ובעלי מאפיית אנג'ל בניחום אבלים | צילום: באדיבות המצלם

השר לשעבר ויו"ר מאפיית אנג'ל התייחס בראיון בלעדי ל-ynet, לסערת החרם הצרכני על המאפייה וטען כי המכתב שמסר לבניו של הרב אדלשטיין, אינו מכתב התנצלות.

לטענת בר לב "שבוע אחרי כניסתי לתפקיד יו"ר דירקטוריון מאפיות אנג'ל, גורמים כאלו ואחרים עשו עליי סיבוב והפיצו פייק ניוז כאילו הפגנתי מול ביתו של הרב אדלשטיין ובכך פגעתי בכבודו". לדבריו "מראש לא העליתי על דעתי את התוצאה הזאת של החרם. אבל זה קרה מהר מאוד כאשר התחילו לצאת קריאות לחרם, כולל של משה גפני ואריה דרעי, ומשם זה התגלגל. זה לא היה חרם של הרבנים, זה היה חרם שהגיע מהשטח".

עוד מבחזית החדשות

בר-לב הודה שהופתע מעוצמת החרם והיקפו, אך הכחיש כי ההחלטה להתנצל הייתה מסיבות כלכליות. "כל הסיפור הוא ממש לא כלכלי", אמר בר לב. "ברור שביטלו הזמנות, אבל מה שהדאיג אותנו זה שאנשים יתחילו להיות מפוטרים מכל מיני מקומות ומוקדים של המאפייה. אז אנשים שמפרנסים משפחות יפוטרו בגלל העניין הזה? רק זה היה חסר לי".

על ההחלטה לסיים את המשבר דווקא בניחום אבלים בבית משפחת אדלשטיין אמר בר-לב: "לא התקפלנו ולא נכנענו. זה סיפור שנמשך חודש, לא נלחצנו מהאיומים, אבל ברגע שזה הופך לעוד מאבק בציבור הישראלי ונגד המאפייה, ומה בכלל למאפייה שמספקת לחם כבר 100 שנים ולסיפור הזה, וברגע שהתברר לנו שבכלל מפרשים את השתיקה שלנו כיהירות וזלזול אז היה ברור שצריך לעשות משהו". למרות זאת הוא הדגיש שלא התנצל: "אני לא רואה בזה מכתב התנצלות. אפשר לתת כותרות מפה ועד להודעה חדשה אבל זה לא מכתב התנצלות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים