שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » עיתון לבנוני: להערכת חמאס ניתן להגיע לעסקת חילופי שבויים עם הממשלה החדשה
העיתון הלבנוני אל-אח'באר טוען מפי גורמים בחמאס כי "למרות ממשלת הימין הקיצוני בישראל" ניתן להגיע לעסקת שבויים עם ישראל
חמאס פרסם סרטון של מנגיסטו לכאורה | צילום: רשתות - לפי חוק 27א

גורמים בחמאס טענו הבוקר (רביעי) לעיתון הלבנוני אל-אח'באר, המזוהה עם ארגון חיזבאללה, כי פרסום הקלטת של אברה מנגיסטו על ידי הארגון, נובעת מהערכה כי יש סיכוי להגיע לעסקת חילופי שבויים עם ישראל.

גורמים בחמאס ציינו כי "למרות ממשלת הימין הקיצוני בישראל, היא עשויה להשלים את העסקה, מכיוון שהיא נחשבת ליציבה יותר".

עוד מבחזית החדשות

עוד מדווח העיתון, כי בחמאס סבורים ש"הקיצוניים הפשיסטיים בממשלה לא יבלמו את דרכו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לחתימה על הסכם חילופי שבויים עם ישראל". לדברי הארגון, "רוב העסקאות, מבחינה היסטורית, נחתמו עם ממשלות הימין".

כזכור, מוקדם יותר החודש, פרסם ארגון חמאס תיעוד חדש של אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי שחצה את הגבול לרצועת עזה לפני כ-8 שנים. בסרטון, נשמע מנגיסטו אומר: "אני האסיר אברה מנגטיסו, עד מתי אני נמצא פה? בשבי אני וחבריי אחרי השנים הארוכות. איפה המדינה ועם ישראל מגורלנו".

הסרטון פורסם זמן קצר לאחר חילופי הרמטכ"לים וכניסתו של רב אלוף הרצי הלוי לתפקיד. בפתח הסרטון, פנה ארגון חמאס להלוי ואמר: "גדודי אל-קאסם מדגישים את כשלונו של הרמטכ"ל היוצא כוכבי וממסדו, ואת השקר שלו לעמו ולממשלתו בהישגים דמיוניים והזויים. הרמטכ"ל הנכנס הלוי צריך להכין את עצמו לשאת בנטל של הכישלון הזה והשלכותיו". הסרטון מפורסם שעות ספורות בלבד לאחר כניסתו של רב-אלוף הרצי הלוי לתפקיד הרמטכ"ל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים