[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער תוקף את בליץ החקיקה: הליכוד שבר שיא חדש
שר המשפטים היוצא גדעון סער בראיון: "יש בחקיקה מרכיבים מאוד בעייתיים, אני בספק. יש דרך לחקיקה, בטח כשאנחנו מדברים על חוק יסוד. פה נשבר שיא חדש" | האזינו
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו וח״כ גדעון סער | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הבוקר (ראשון) התראיין שר המשפטים גדעון סער ב-103FM, והתייחס לשלל החוקים אותם רוצה הקואליציה המיועדת להעביר טרם הקמת הממשלה, לדברי סער  "אני חושב שזה דבר מוזר שמישהו יכול להיכנס לממשלה והוא בוחר לדחות את זה כדי להעביר חוקים. השאלה היא אילו חוקים. לפי דעתי זה דבר קיצוני, חקיקה פרסנולית ושינוי כללי משחק באמצע המשחק".

עוד הוסיף  סער כי "אני לא יודע אם זה יעבור בג"ץ, יש בחקיקה מרכיבים מאוד בעייתיים, אני בספק. יש דרך לחקיקה, בטח כשאנחנו מדברים על חוק יסוד. היחס שלנו לחוקי היסוד היה לא טוב, שינויים תכופים מדי. פה נשבר שיא חדש".

עוד מבחזית החדשות

לשאלת המראיין לגבי דרישותיו של השר לביטחון לאומי המיועד איתמר בן גביר, ענה סער "לשר יש סמכויות במישור של המדיניות. הוא התעסק בדבר הלא נכון בחוק הזה. יש הרבה מאוד חוקים שלצערי האופוזיציה דאז טרפדה בפיליבסטר בלתי פוסק, חוק הפרוטקשן, חוק החיפוש. אני חושב שיש סכנות אמיתיות שלא היו בעבר. אני ראשון האומרים שיש הרבה מה לתקן, השאלה אם זה תיקון לבוא ולקחת מהרשות השופטת את כל הסמכויות שלה".

עוד אמר סער ביחס למערכת המשפט "הכיוונים בגדול הם לא נכונים ויהפכו את ישראל למדינה עם רשות אחת אפקטיבית. אני חושב שישראל תהיה מדינה ברוב שונה". על חברי הכנסת בליכוד שמצפים לחלוקת התיקים עם הקמת הממשלה אמר סער "לא צריך להמתין עם נשימה עצורה, אני מכיר את האירוע מספר פעמים. כך זה עבד גם בעבר, אנשים במתח באופן טבעי, יש פה שיטה לפיה זה לא באמת משנה מה יישאר לליכוד, אבל זה לא היה שונה בכל הפעמים הקודמות באופן מהותי".

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים