[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » סוריה: לפחות 60 הרוגים במתקפת מל"טים על מכללה צבאית
במתקפת מל"טים על מכללה צבאית בחומס נהרגו לפחות 60 בני אדם | בטלוויזיה הסורית נמסר כי מרבית הפציעות היו בקרב משפחות מסיימי הקורס
מל"ט | צילום: משרד הביטחון

מניין ההרוגים במתקפת המל"טים במכללה הצבאית בחומס שבסוריה עלה ל-60 בני אדם, בהם לפחות תשעה אזרחים. כך עדכן המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון היושב בלונדון ומזוהה עם האופוזיציה. מצבא סוריה נמסר מוקדם יותר כי "התוקפים הם ארגוני טרור חמושים, הנתמכים על-ידי גורמים בינלאומיים ידועים"

הטלוויזיה הסורית דיווחה כי "מתקפת טרור עם מל"טים התרחשה בטקס סיום של קבוצת קציני מכללות צבאיות בעיר חומס שבמרכז המדינה, שגרמה למוות ולפציעה במספרים גדולים". מרבית הפציעות היו בקרב משפחות הקצינים שסיימו את הקורס.

עוד מבחזית החדשות

בהודעה שפרסם משרד ההגנה הסורי נאמר: "בהמשך לגישתם הפלילית והמשך שפיכת הדם הסורי, ארגוני טרור חמושים הנתמכים על ידי גורמים בינלאומיים ידועים, תקפו היום אחר הצהריים את טקס הסיום של קצינים במכללה בחומס עם מל"טים הנושאים תחמושת נפץ".

עוד נמסר ממשרד ההגנה, כי הפיגוע גרם להרג של מספר אזרחים וחיילים, ולעשרות פציעות, כולל פציעות אנושות בקרב המשפחות המוזמנות, כולל נשים וילדים, בנוסף למספר סטודנטים שהשתתפו בסיום הלימודים.

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים