שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו נראה סועד במסעדת יוקרה לא כשרה, יו"ר האופוזיציה תקף: "צביעות"
בזמן ביקורו בלונדון, נצפה רה"מ סועד במסעדת המלון בו הם מתאכסנים, שאינה מסעדה כשרה | יאיר לפיד תקף:: "הוא אוכל במסעדה לא כשרה ואז רץ להצביע על חוק החמץ"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו תועדו אתמול (שישי) סועדים במסעדה לא כשרה בלונדון. בני הזוג סעדו במסעדת המלון שבו שהו. על שולחנו של הסועד שתיעד אותם צולמה מנה לא כשרה. ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף: "אין גבול לצביעות, הוא אוכל במסעדה לא כשרה ואז רץ הביתה להצביע על חוק החמץ".

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב בעקבות התמונה שהופצה ברשת וכתב: "הלובסטר הוא בצלחת של מי שצילם , אדם שלא קשור אליהם ויושב בשולחן אחר" "מה הקשר בין מה שהבן אדם הזה שצילם אוכל, לנתניהו? אסור לראש הממשלה לאכול במסעדה של המלון שלו?"

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, בזמן ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בלונדון, התאספו עשרות מפגינים מחוץ למלון "סאבוי" בו מתאכסן ראש הממשלה, כשהם מניפים דגלי ישראל ושלטים עם הכיתוב "דמוקרטיה".

בתום פגישתו אתמול עם ראש הממשלה הבריטי רישי סונאק במעונו הרשמי ברחוב דאונינג 10, התייחס נתניהו למחאות נגדו ולהצהרות הסרבנות שנשמעות על ידי יותר ויותר קציני מילואים ואמר: "הכניעה לסרבנות זו סכנה איומה למדיניות ישראל, זה איום אסטרטגי".

עוד הוסיף נתניהו כי הסרבנות "לא תיפסק בצד מסוים", ותוביל לסירוב גם "בצד השני", לא רק של מתנגדי המהפכה. לגבי החשש מהמחאות ביום הזיכרון, אמר: "גם אם הייתי עוצר את החקיקה זה לא היה עוזר, כי מי שרוצה לעשות פרובוקציה ביום הזיכרון היה עושה זאת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים