שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "בואו נשים את המשקעים בצד ונקים ממשלת ימין"
נתניהו לבנט וסער
רה"מ בהצהרה לתקשורת: "הציבור נתן למפלגות הימין רוב ברור של 65 מנדטים. כל ממשלה שאינה ימנית תהיה בלתי יציבה ותוקם בניגוד ברור לדעת רוב המצביעים"
בנימין נתניהו | צילום: הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הערב (רביעי) ליו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער, וקרא להם להרכיב עימו ממשלה. "בואו נשים את המשקעים האישיים מאחורינו, נקים ממשלת ימין יציבה", אמר נתניהו בהצהרה לתקשורת, לראשונה מאז ליל הבחירות וברקע המאמצים להרכבת ממשלה.

"לאחר שלוש מערכות בחירות ללא הכרעה, הפעם העם אמר את דברו במובהק. הציבור נתן למפלגות הימין רוב ברור של 65 מנדטים שמאפשר להקים ממשלה יציבה, שדרושה לישראל ליציאה מהקורונה כמו אוויר לנשימה", אמר נתניהו, "ממשלה יציבה כזו תכהן לאורך שנים ותוביל את ישראל לטובת כל אזרחיה להישגים אדירים. האתגרים העומדים לפנינו מחייבים זאת".

ראש הממשלה הוסיף כי "כל ממשלת שתוקם תהיה ממשלת שמאל בלתי יציבה, שתוקם בניגוד לרוב העצום שהצביע עבור הליכוד ומפלגות הימין. ממשלה עם ניגודים קיצוניים עלולה להרוס את כל ההישגים שלנו – והיא תיפול מהר מאוד. כשאנחנו יוצאים ראשונים מהקורונה, זה יהיה אסון גדול למדינת ישראל".

נתניהו המשיך: "דרושה לישראל ממשלה יציבה שתכהן לאורך שנים ותוביל את ישראל להישגים כבירים עבור כל האזרחים". עוד אמר נתניהו כי יעדי הממשלה הבאה הם המאבק בגרעין האירני, בחיזוק הכלכלה אחרי משבר הקורונה, בחתימה על הסכמי שלום נוספים והבאת חיסונים נוספים. לדבריו, אם תקום ממשלה אחרת – היעדים הללו בסכנה.

נתניהו ביקש מבנט וסער להקים עימו ממשלה, על אף חילוקי הדעות בין הצדדים. "ידענו להתגבר עליהם ולעבוד יחד לטובת אזרחי ישראל", אמר. "בואו נשים את המשקעים האישיים מאחורינו, מדינת ישראל ועתידה הם הדבר החשוב באמת. כל אחד מאיתנו האמין לפני הבחירות שיוכל להגיע לממשלה ללא שותפות עם האחר, אבל העם אמר את דברו והחליט שאנחנו חייבים לשבת יחד. קורא לכם – חזרו הביתה למקום הטבעי שלכם בימין, בואו נתאחד ונקים יחד ממשלה לאומית יציבה".

"זה מה שהציבור העצום שתמך בליכוד ובימין מצפה שנעשה. אני חושב שכל אחד מאיתנו האמין שנוכל להגיע לממשלה ללא שותפות עם האחר לפני הבחירות, אבל העם אמר את דברו והחליט שאנחנו חייבים לשבת יחד. אני קורא לכם, חזרו הביתה למקומכם הטבעי, בואו נתאחד ונקים ממשלה ימנית יציבה. בעזרת השם בואו נביא לאזרחי ישראל בשורה ותקווה – ממשלת ימין מאוחדת ויציבה שתדאג כמו שתמיד דאגנו לכל אזרחי ישראל", דברי נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים