שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נוטים לתמוך מבחוץ בממשלת ימין"
בכיר ברע"ם
נתניהו מתכוון לשכנע את שותפיו ממפלגת הציונות הדתית לאפשר קבלת תמיכה חד-פעמית מרע"ם ומנסור עבאס. מיכאלי נפגשה עם מנסור עבאס
מנסור עבאס | צילום: אתר הכנסת

בכיר ברע"מ אומר כי במפלגה נוטים כעת לתמוך בבנימין נתניהו לראשות הממשלה – כך דווח ב'כאן חדשות'. "בינתיים אנחנו נוטים לתמוך מבחוץ בממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו, כשבן גביר אינו שר", אמר הבכיר, "אבל זה ישתנה אם נקבל הצעות טובות יותר".

על פי הדיווח של סולימאן מסוואדה, גורם ברע"מ אומר כי מפלגתו תלך עם מי שייטיב עם הציבור הערבי: "לא חוששים מעוד בחירות", אמר הגורם ואישר כי עבאס קיבל הבטחה מלפיד לחופש הצבעה בענייני דת ומדינה. ברע"מ יחליטו אם להמליץ על נתניהו אחרי פגישה עם בכיר הליכוד, יו"ר הכנסת יריב לוין, שצפויה להתקיים בקרוב.

במפלגתו של מנסור עבאס מציבים כמה דרישות בתמורה לתמיכה במועמד לראשות בממשלה. בין הדרישות: תקציב לתוכנית למיגור הפשיעה, ביטול חוק קמיניץ, שינוי חוק הלאום, הגדלת סמכויות לרשויות המקומיות, מתן היתרי בניה ביישובים הערבים והעלאת שיעור הערבים במגזר הציבורי. מנסור עבאס אמר לאנשים ששוחחו איתו היום: "הבעיה הגדולה של גוש מתנגדי נתניהו – שאין להם בכלל מועמד מוסכם".

ב'חדשות 12' דווח כי נתניהו מתכוון לשכנע את שותפיו ממפלגת הציונות הדתית לאפשר קבלת תמיכה חד-פעמית מרע"ם ומנסור עבאס. יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, יישא ביום חמישי הקרוב נאום שבו יצהיר על הכוונות הפוליטיות של המפלגה שהפכה ללשון המאזניים – ושתכריע איזו ממשלה תקום בישראל, אם בכלל.

בתוך כך, יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, נפגשה עם עבאס. בהודעה משותפת נמסר כי הם "דנו באופציות השונות להקמת הממשלה הבאה ובשיתופי פעולה פוטנציאליים. השניים הסכימו להמשיך את השיחות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים