מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א במעמד פתיחת ישיבות בין הזמנים שע"י איגוד בני הישיבות ברמב"ש א': "בבין הזמנים אפשר להכיר על כל בחור ישיבה אם הוא 'בן תורה' או 'סטודנט לתורה'
המוני בני ישיבות השתתפו השבוע במעמד הפתיחה של רשת ישיבת בין הזמנים המרכזית רמב"ש א' שע"י איגוד בני הישיבות, לשמוע דברי חיזוק והדרכה מפי מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א
המעמד התקיים בבית המדרש הגר"א רמב"ש א' בראשות הגאון רבי אלימלך קורנפלד שליט"א, לשם נקבצו ובאו המוני בני הישיבות תושבי העיר בית שמש לשמוע דברי הדרכה וחיזוק לימי בין הזמנים.
את המעמד הנחה יו"ר איגוד בני הישיבות הרב חיים זמורה, ובמעמד נטלו חלק רבני העיר הגאון רבי אלימלך קורנפלד שליט"א רב קהילת הגר"א רמב"ש א', הגאון רבי אליעזר מרגליות רב קהילת שערי תפילה רמב"ש א', והגאון רבי צבי הכהן דוידוביץ רב קהילת חסידים רמב"ש א'
דברי פתיחה וחיזוק נשא הגאון רבי אליעזר טורק שליט"א מראשי ישיבת קמניץ ורב קהילת פרושים ברכפלד, שעמד על הזכות הגדולה שזוכים בני הישיבות בבית שמש לקבל דברי הדרכה ממרן פוסק הדור שליט"א שמלבד גדלותו בתורה זכה גם לקבל תורה ויראה מגדולי הדורות הקודמים, ובהם מרן הגאון רבי אלחנן ווסרמן זצ"ל, מרן הרב מבריסק, מרן החזון איש מרן הגאון מטשעבין מרן הבית ישראל מגור ועוד.
מרן פוסק הדור שליט"א נשא שיעור מעמיק בגדר מצוות תלמוד תורה, ולאחר מכן האריך במשאו בדבר צורת בן תורה בימי בין הזמנים, והזהיר את בני הישיבות מחילול ה' בימי בין הזמנים: "יש ליזהר מאוד בימי בין הזמנים מחילול ה', שיש בחורים שקמים מאוחר לתפילה, או שנוהגים ברחוב שלא כבני תורה ובזה מחללים שם שמים שהוא עוון חמור מאוד שאין לו כפרה עד שימות, ויש ליזהר מאוד מזה
כמו כן עורר שלא ללכת למקומות פרוצים אלא אך ורק למקומות הראוים לבני תורה, "יש להיזהר שלא לצאת למקומות של פריצות, שכידוע לפעמים די ביציאה אחת למקום פרוץ כדי לאבד הרבה מאוד ה"י, וידוע מה שרמזו הספרים על הפסוק "איה הקדשה היא בעיניים", שכדי לזכות לקדושה צריך לשמור על העיניים".
במרכז דבריו עורר על החובה של כל בן תורה להקפיד על סדר בוקר ללימוד ורק לאחר שינה לצאת לנפוש יחד עם ילדיו, והביא מה ששמע בבחרותו מראש ישיבת תורת אמת בלונדון הגאון רבי משה שניידר זצ"ל שהיה אומר שהתואר "בן תורה" הוא תואר מיוחד למי שממשיך להיות דבוק בתורה גם בימי בין הזמנים, ואינו מפסיק את הקשר שלו בתורה לעולם, והוא ראוי לתואר "בן תורה", שכשם שהבן קשור באביו ויונק את כל חיותו מאביו שהביאו לעולם, כך גם "בן תורה" קשור בתורה ויונק את כל חייו רק מהתורה, אבל מי שעוזב את התורה בבין הזמנים הרי הוא כמו "סטודנט לתורה" רח"ל, שכשם שהסטדונט אינו לומד אלא בשעות שבהם הוא מחויב ללמוד, כך גם מי שאינו מחובר לתורה בכל עת הרי הוא כ'סטודנט' לתורה ח"ו.