שיתוף
תגובות
כלכלה » מדיה ופרסום » מפתיע: בזוס עונה במייל הפרטי שלו ללקוחות
שומר על עממיות
מייסד אמזון ג'ף בזוס, האדם העשיר בעולם, משתדל לשמור על ארשת פשוטה ועונה מדי פעם למיילים שמתקבלים למייל המקורי שלו בעבודה – ומעביר את הבקשות לטיפול
מייסד אמזון, ג'ף בזוס | צילום: lev radin, שאטרסטוק

מייסד ומנכ"ל אמזון ג'ף בזוס, האדם העשיר בעולם, משתדל לשמור על ארשת פשוטה ועממית. במסגרת זה הוא שומר על כתובת הדואר המקורית שלו באמזון פתוחה לציבור, בין היתר לצורך קבלת פידבקים מלקוחות ותלונות שחשוב להעביר למערכת.

כתובת המייל היא הבסיסית ביותר תחת הסיומת אמזון, [email protected] והוא מקבל כצפוי מדי יום כמות עצומה של מיילים מאנשים שפשוט מנסים את מזלם.

זו אמנם זמן רב לא תיבת הדוא"ל הראשית בה עושה שימוש האיש העשיר ביותר בעולם, אך כאמור, מדי פעם מקפיד בזוס להציץ בה מדי פעם, ולבדוק כמה מהמיילים ש"מסקרנים" אותו.

"כן, נכון, אני מקבל הרבה מאד מהם", אמר בזוס ל-CNBC. בספר החדש של וולטר אייזיקסון על מייסד אמזון מתייחס בזוס לשימוש במייל הישן שלו, ומספר שמדי פעם הוא בוחר כמה מהמיילים שמגיעים לתיבה הישנה.

לדבריו, הרוב המכריע של הפניות הן למעשה תלונות של לקוחות: "זו בדרך כלל הסיבה לכך שאנשים כותבים לנו", אמר. לדבריו, היחס שלו לתלונות הוא כאל בעיה כוללת שצריכה בדיקה.

בזוס סיפר כי הוא מעביר כל תלונה שמתייחסת לכשל נקודתי מהותי לצוות שיהפוך אותו למקרה מבחן, על מנת להבין את "שורש הבעיה שגרמה לבעיות. ככה, כשאתה מתקן את זה, אתה לא רק מבצע תיקון עבור הלקוח היחיד, אתה מתקן עבור כל לקוח אחר. התהליך הזה הוא חלק גדול מאד ממה שאנחנו עושים", מסביר בזוס בספר.

מי יודע, אולי זה סוד ההצלחה של אמזון ובזוס…

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים