שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפגינים חוסמים את הכניסות לכנסת
לפני ההכרעה על ביטול עילת הסבירות מנסים המוחים נגד הרפורמה המשפטית לעכב את הגעת הח"כים למשכן | המשטרה הפעילה מכת"זית בניסיון לפנותם
מכת"זית בהפגנות נגד גיוס

לקראת ההצבעות הצפויות היום (שני) על ביטול עילת הסבירות, החלו מתנגדי הרפורמה המשפטית למחות במוקדים שונים ברחבי הארץ , כאשר המוקד המרכזי הוא הכנסת. מפגינים אזקו את עצמם זה לזה, וחסמו את דרכי הגישה למשכן במטרה לעכב את הגעת חברי הכנסת להצבעה. המשטרה מנסה לפנות אותם באמצעות מכת"זית.

במקביל, שלושה מפגינים נעצרו הבוקר לאחר שחסמו את פתח ביתו של שר הכלכלה ניר ברקת בניסיון למנוע את יציאתו מהבית. השוטרים הסירו את החסימה במקום בתוך זמן קצר והעצורים נלקחו לחקירה.

עוד מבחזית החדשות

מהמשטרה נמסר כי הם: "פועלים לפיזור והדיפת מפרי סדר החוסמים הבוקר צירי תנועה בניגוד לחוק, כשחלקם קשרו את עצמם אחד לשני במספר מוקדים בצירים הסמוכים לכנסת וברחוב המייסדים. לאחר שמפרי הסדר לא נשמעו פעם אחר פעם להוראות השוטרים להתפזר ולהפסיק את ההתפרעות החל שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר ופינויים בכוח".

בעקבות המחאות צפויים שינויים בהסדרי התנועה וחסימות לסירוגין ברחובות: קפלן, רופין, זוסמן ועזה. כמו כן, ייתכן וייחסמו רחובות/מקטעי רחובות נוספים באזור, וכן ייתכנו עומסי תנועה גם ברחובות הסמוכים. שוטרים רבים יאבטחו את המחאות ויפעלו לכוון את התנועה ולשמור על הסדר הציבורי.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים