שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מחאת הטייסים: 200 טייסים בכירים הודיע על הקפאת שירות המילואים
כ-200 טייסי קרב, תובלה ומסוקים הודיעו למפקד החיל על הקפאת שירות המילואים הפעיל שלהם, לאחר נאומו של רה"מ אמש שלדבריהם מוביל את ישראל לדיקטטורה
מטוס קרב | צילום: BlueBarronPhoto, שאטרסטוק

כ-200 טייסים בכירים מכל מערך חיל האוויר, קרב, תובלה ומסוקים הודיעו למפקד החיל על אי הגעתם לשירות מילואים פעיל. מדובר בטייסים בכירים ביותר שמובילים מבצעים במקומות שישראל אינה מודה בפומבי כי תקפה. הם נחשבים לטייסים פעילים מאוד שעושים כל שבוע אימונים ופעילויות מבצעיות.

קבוצת הטייסים החליטה לאחר נאומו של ראש הממשלה נתניהו אמש, הם מקפיאים את התייצבותם לשירות ובעוד כשבועיים ייבחנו את הדבר מחדש. לדבריהם מכיוון שראש הממשלה לא מתכוון לעצור את החקיקה ומוביל את ישראל לדיקטטורה, הם אינם יכולים להמשיך לשרת את המדינה. זהו משבר אמון חמור בין מקבלי ההחלטות לאלו שמסכנים את חייהם בהגנה על מדינת ישראל.

עוד מבחזית החדשות

ביום רביעי הודיעו כ-100 קציני מילואים למפקדיהם במטה המבצעי של חיל האוויר, על הקפאת התנדבותם לשירות מילואים בשגרה, בשל ההתקדמות בהליך החקיקה שמקדמת הקואליציה במסגרת הרפורמה המשפטית. בין המוחים, קציני מודיעין, אנשי מערך הבקרה, מפעילי כטב"מים וטייסים, המשמשים בתפקידי תכנון ושליטה.

לפני כיומיים הודיעו אנשי קבע פעילים במערך המ"מ (מבצעים מיוחדים) כי הם מתכוונים לבטל את חוזה הקבע שלהם, אם חוקי הרפורמה המשפטית יעברו. מוקדם יותר השבוע, שלחו 700 יוצאי חטיבת הנח"ל מכתב לשר הביטחון גלנט ולרמטכ"ל הלוי וקראו להם לעשות200 כל שביכולתם כדי לעצור את החקיקה.

הצטרפו ועקבו אחר

4 Responses

  1. הטייסים טובי בנינו? לא הם חלאות אדם, מי ששותק ומי שתוקף את הדמוקרטיה.
    מהיות והלאה, די להשקיע באליטיסטים, מהיום לקחת לקורס טייס רק חיילים מהפרפריה שאוהבים את המדינה.
    בושה. הרסתם את המדינה

  2. נניח שהרפורמה תיפסק , וחודש הבא כל או רוב לוחמי גבעתי, צנחנים, גולני , כפיר יחליטו שהם לא מסכימים לאי קיום הרפורמה ונניח שאתם השמאל האליטה ואנחנו חוטבי העצים ושואבי המים . לא יהיו אנשי צוות קרקע או לא יהיו רובם בטייסות ולא יהיו נהגים והאפסנאים וצוותי חימוש . מה אז ? הרי אתם ככל שתהיו טובים , לא שווים בלעדינו !!! מציע שתכבדו את רצון הבוחר ותדאגו שהמנהיגים שלכם ישאפו לאחדות והכל יסתדר. הרפורמה תעבור כי בית המשפט העליון מונע מאג׳נדה שלא מתאימה לרוב הציבור .

  3. איזה דיקטטורההההה ריבונו של עולם???????? למה לכם מותר להרוס לנו את החיים למההההה???? למה תמיד הספרדים המרוקאים התימנים צריכים לעבוד בשבילכם למממהההה?????? למה אתם מחשיבים את עצמכם הצווארון הלבן הבשר הלבן והטעים יותר למה אנחנו לא שווים בעיניכם מי אתםםםםםם ????תפסיקו זו ממשלת נתניהו הימין כשם שאתם רציתם להרוס מדינה שלמה תראו לאן הגעתם בחוצפה שלכם.אנחנו רוצים רק שלום ואחדות.לא מפלגים את העם.מאחלת לכם שבת שלום ומבורךךך

  4. איראן וחיזבאללה מוחים כפיים לטייסים המסרבים להגן על עצמם ועל משפחתם, ומחכים להם בפינה. עיקר עניינם של הטייסים הוא להלחיץ גלנט להפסיק את הריפורמה ולגרום לממשלה ליפול קשה להאמין שטייסים מאמינים לשקר שהריפורמה סוף דמוקרטיה. גם אם הממשלה תיפול אין סיכוי שהארץ תשקוט ומי שעירב את הצבא במחלוקת פוליטית חורבן מדינת היהודים ירשם על שמו שאין צד שהמדינה לא תיחרב או מבפנים או מבחוץ בזמן קצר מאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים