אם יש משהו שהאופנה הצנועה יודעת פחות, הם עניינים וחוקים של אירועי אופנה למיניהם. באופנה הצנועה עמלים לספק את השירות המתבקש, ולדעת שלכל בני המשפחה יש מה ללבוש.
אלא שנדמה כי הקורונה באמת שינתה הכל. אין מעצבת, דתיה ככל שתהיה, שלא תרגיש כבוד להיבחר עם מותג האופנה שלה, כדמות מובילה. מעבר לכך כמובן שהדבר יוצר אפקט פרסום לא רע.
אז בשבוע שעבר התקיים במשך 24 שעות, מיני שבוע אופנה שהתכווץ לבוקר עד ערב, בו הציגו כ- 20 מעצבי אופנה ישראלים את הקולקציות החדשות שלהם להמשך השנה.
האירוע הנוכחי התקיים במקום שבוע האופנה שהתבטל בשל הקורונה. "חוזרים למסלול ומחשבים מסלול מחדש" – זה הסלוגן של האירוע, שסימן משמעות כפולה, גם לכך ששוק האופנה חוזר מתוך התייעלות הכרחית.
המותג CB פאשן, של המעצבת הדתיה חנה בן סימון, היה אחת התצוגות הבולטות באירוע. ואם כבר מזכירים את האירוע, במוצאי שבת קודם לכן, בן סימון העלתה צילום התכתבות עם מוטי רייף, מארגן אירוע האופנה, בו הוא מאשר לה שהצילומים נערכו בשישי ולא בשבת. וכך נפתרה הבעיה לשביעות רצון המשתתפים ולכבוד השבת.