שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מה זומם פוטין בפולין? פולין שכחה את המתנה שקיבלה מסטלין "נזכיר לה"
רוחות מלחמה
נשיא רוסיה שלח מסר מאיים לפולין "מהלך תוקפני כלפי בלארוס, יחשב ככזה שנעשה נגד רוסיה" | המתיחות גברה עקב הצבת כוחות פולנים סמוך לגבול עם בלארוס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: שאטרסטוק

בישיבת מועצת הביטחון הרוסית, שלח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מסר מאיים לפולין, ולפיו "מהלך תוקפני כלפי בלארוס, יחשב ככזה שנעשה נגד רוסיה". עוד הוסיף כי "מוסקבה תגיב לכל תוקפנות נגד בלארוס, עם כל האמצעים העומדים לרשותנו.

דבריו של פוטין נאמרו על רקע ההחלטה של פולין להעביר מספר יחידות צבאיות למזרח המדינה, זאת בשל הגעת כוחות רבים מטעם "כוח וגנר" לבלארוס. לדברי פוטין החלק המערבי של פולין הוענק לה בזמנו במתנה, על ידי יוסף סטלין. "פולין שכחה מזה", טען פוטין והבהיר כי בכוונת רוסיה "להזכיר זאת" לפולנים.

עוד מבחזית החדשות

לאחרונה, החלה רוסיה להציב נשק גרעיני על אדמת בלארוס. מה שעורר דאגה אצל הפולנים. בנוסף מוטרדת פולין מהאימונים שצבא בלארוס החל לעבור לאחרונה תחת כוחות וגנר.

ראש ה-CIA, טען מוקדם יותר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין מנסה למשוך זמן עד שיבין כיצד עליו לנקום ביבגני פריגוז'ין, ראש קבוצת שכירי החרב של כוח וגנר שהוביל את המרד ברוסיה לפני חודש. "המרד חשף נקודות תורפה משמעותיות במערכת הכוח שבנה פוטין", אמר ברנס, והוסיף, כי לקבוצת שכירי החרב המדוברת יש עדיין ערך להנהגה של רוסיה במקומות כמו אפריקה, לוב וסוריה, ולכן סביר להניח שפוטין ינסה להפריד את הקבוצה מהמנהיג שלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים