שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 4.5 שנות מאסר על גרימת מוות ל-4 נוסעים
פסק דין
התאונה הקשה התרחשה ליד נמל התעופה בן גוריון בשנת 2019 • השופט קבע בפסק הדין כי ייאסר על הנהג לנהוג על אוטובוס, או רכב משא, לצמיתות
תגיות:
זירת התאונה בקו 497 | צילום: דוברות מד"א

בית משפט השלום בראשון לציון גזר היום מאסר של ארבע וחצי שנים על נהג אוטובוס אגד אלכסנדר לייבמן בן 45, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בגרימת מותם ברשלנות של ארבעה נוסעים ורוניקה פיליפ, היילי ויינברג, יוסף קהלני וברטה שוורץ ז"ל ולפציעתם של 10 נוסעים אחרים בתאונה הקשה שהתרחשה ליד נמל התעופה בן גוריון בשנת 2019.

במהלך הדיון אמר השופט ארז נוריאלי כי מדובר ב"רשלנות גבוהה במיוחד. מדובר בתאונה מחרידה שהיתה יכולה להימנע. הוא לא שמר על כללים בסיסיים שהיו אמורים לשמור על עירונותו". השופט קבע בפסק הדין כי ייאסר על הנהג לנהוג על אוטובוס, או רכב משא, לצמיתות. בנוסף, חוייב לשלם לכל אחת ממשפחות ההרוגים 20 אלף שקלים ו-20 אלף שקלים נוספים לאישה שנפצעה בתאונה באורח קשה.

תגובת הפרקליטות לגזר הדין שניתן היום בעיינו של אלכסנדר לייבמן, נהג האוטובוס שהורשע ב 4 עבירות גרימת מוות בתאונה רשלנית, ריבוי עבירות של נהיגה בקלות ראש או ברשלנות שגרמה לתאונת דרכים בה נחבל אדם.

עו"ד דודי ענבר, פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) שניהל את התיק: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר היום על הנאשם 4.5 שנות מאסר, מאסר על תנאי, פיצויים למשפחות ההרוגים ולפצועה קשה, שלילה לצמיתות של רשיון הנהיגה על רכב כבד ול 18 שנה על כלי רכב אחרים".

"תאונות הדרכים והנהיגה בקלות ראש הינה תופעה פסולה שיש למגר, החלטת בית המשפט הינה צעד חשוב במאבק בקטל בכבישים. לצערנו אם הנהג היה נוהג פי כללי הנהיגה הבטיחותיים המתחייבים ייתכן והיה ניתן למנוע את התאונה הקטלנית. אנו מקווים כי החלטה זו, המטילה את האחריות לשמירת הוראות הבטיחות על הנהגים, האמונים על שלומם של הנוסעים, תהווה תמרור אזהרה לנהגים בכלל ולנהגי התחבורה הציבורית בפרט".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים