שיתוף
תגובות
חדשות » למרות ההתקפות: עידית סילמן שוריינה במקום 16 ברשימת הליכוד
בחירות 2022
חברי הליכוד קיבלו את השריון של מי שהיתה יו"ר הקואליציה בממשלה היוצאת לרשימת הליכוד בשקט, למרות שבמהלך השנה האחרונה הם תקפו בחריפות אפשרות כזאת
ח"כ דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר סיום מלאכת השריונים, ברך אתמול יו"ר הליכוד בנימין נתניהו את מקבלי השריונים החדשים ואמר "חברי הליכוד בחרו בפריימריז רשימה מעולה שתביא לישראל ממשלה יציבה לארבע שנים טובות שבהן נדכא את הטרור, נחזיר את הגאווה הלאומית ונוריד את יוקר המחייה". נתניהו גם הציג את אנשי מפלגתו ואמר "היום אני מביא תוספת כוח לנבחרת שלנו. עמיחי שיקלי, עידית סילמן, עו"ד משה סעדה, ד"ר צגה מלקו ועו"ד יוסי פוקס. כולם מוכשרים, כולם ראויים, לכולם יש הישגים משמעותיים כל אחד בתחומו" לשון נתניהו.

לנתניהו ניתנה אפשרות לשריין חמישה מועמדים ברשימת הליכוד, למרות שרק שלושה מהם נחשבים כריאליים, ושני מקומות נוספים הנחשבים כ"נורבגיים". בליכוד ניסו לשכנע את תא"ל (במיל') גל הירש לקבל את המקום ה-37 ברשימה, שיכול להיות מקום ריאלי במסגרת החוק הנורבגי, אך הוא לא נענה.  

חה"כ עידית סילמן שוריינה אמש במקום ה-16 ברשימת הליכוד לבחירות הקרובות והתקבלה בברכה על ידי יו"ר התנועה בנימין נתניהו. למרות שבמהלך השנה האחרונה תקפו רבים מחברי הליכוד את חה"כ הכנסת סילמן, המינוי עבר בשקט. 

כזכור, חה"כ יואב קיש טען בנובמבר 2021 כי הוא "מתחייב להתנגד בכל כוחי למי שיגיע עם הרעיון ההזוי לצרף את סילמן לליכוד. מעדיף לשבת באופוזיציה כל הקדנציה ולא להכניס אנשים חסרי עקרונות לליכוד" 

גם חה"כ שלמה קרעי כתב בנובמבר 2021 כי "סער, אלקין, סילמן וחבר מרעיהם הם מומרים להכעיס. הם היו מקבלים את אותו הג'וב גם בממשלת ימין, אבל הקנאה והשנאה לנתניהו העבירו אותם על דעתם והם מכרו את הכל. הם מוכנים להכפיש ולהשמיץ את עם ישראל, את הציבור שהם גנבו ממנו את המנדט, כדי לצאת קצת פחות רע".

חה"כ גלית דיסטל אטבריאן תקפה את סילמן ב-30 בדצמבר וכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "היא הסתובבה עם מכשיר הקלטה נסתר במליאה, היא גנבה חוק לקולגה, היא בדתה תקיפה תוך שימוש ציני ומחפיר בנושא מטלטל כמו אלימות נגד נשים". היא גם האשימה את סילמן כי "אמש היא אילצה ח"כ להפר קיזוז רק כדי לנצח בהצבעה את האופוזיציה". לדעתה של אטבריאן "עידית סילמן מתאימה למפלגה הסוציופאטית שלה כמו כפפה ליד". 

חה"כ דודי אמסלם התבטא אף הוא בחריפות נגד סילמן וכתב בחשבון הטוויטר שלו באוקטובר 21 "ממשלת נוכלים, מבנט גנב הקולות ועד סילמן גנבת החוקים, אדוני הארץ, הכול מותר להם", הוסיף. חה"כ שלמה קרעי 

למרות ההתבטאויות הקשות בעבר, אתמול כאמור לא הביעו חברי הכנסת התנגדות, להצטרפותה של סילמן לרשימת הליכוד לכנסת והמינוי עבר ללא תגובה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים