שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » לא יאומן: בן 13 השתלט על אוטובוס לאחר שהנהגת איבדה את הכרתה
תלמיד כיתה ז' ממישיגן, הבחין שנהגת האוטובוס התעלפה, הוא זינק ולחץ על הבלמים | אביו: "כשהוא היה בן 4 הוא היה יושב על הברכיים שלי בזמן הנהיגה, הוא נהג טוב"
תגיות: ,
דילון ריבס בן ה-13 | צילום: פייסבוק

הרשויות בארה"ב מסרו היום (שבת) כי תלמיד כיתה ז' ממישיגן, ארה"ב, הצליח להשתלט על אוטובוס על ידי לחיצה על הבלמים לאחר שהנהגת איבדה את הכרתה תוך כדי נהיגה. "שמישהו יתקשר למוקד 911 עכשיו!", צעק ריבס לעבר עשרות חבריו ללימודים, שהיו בדרכם לבית הספר באוטובוס.

הנהגת עוד הספיקה לדווח בקשר לחברת האוטובוסים שהיא צריכה לעצור לפני שתאבד את הכרתה בזמן הנהיגה. לאחר שהילד הבחין שהנהגת חווה מצב חירום רפואי, קפץ דילון ריבס בן ה-13 ולחץ על הבלמים של האוטובוס תוך שהוא מביא אותו לעצירה מוחלטת. במעשה הציל את ריבס את עצמו, את חבריו לכיתה ואת הנהגת.

עוד מבחזית החדשות

רוברט ליברנויס, מפקח בתי הספר המאוחדים של העיר וורן שבמישיגן אמר לאחר האירוע "זה היה מעשה יוצא דופן של אומץ ובגרות מצד דילון, האירוע הזה לא יכול היה להיגמר טוב יותר".

הרגעים הדרמטיים תועדו במצלמת וידאו שהוצבה מעל הנהגת. שניות לאחר שהיא הפסיקה לתפקד בעקבות אירוע רפואי פתאומי. ריבס תפס יוזמה, לחץ על דוושת הבלם ואחז בהגה. בהצהרתו, סיפר המפקח ליברנויס כי עם עצירתו המוחלטת של האוטובוס, מבוגרים שהיו במקום סייעו לילדים לצאת מהרכב דרך הדלת האחורית.

ריבס בן ה-13 סירב להגיב על מה שעשה, אך הוריו, סטיב ואירטה מסרו שהם גאים בבנם הצעיר. "יש לנו גיבור קטן", אמר אביו של דילון. "כשהוא היה בן 4, דילון היה יושב על הברכיים שלי בזמן שהייתי נוהג בכבישים כפריים, הוא נהג טוב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים