[the_ad_placement id="head"]
שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » כספומט קורא לגנב: גרמניה עצרה חבורת שודדים שגנבה מיליוני יורו
גרמניה הודיעה על מעצרם של תשעה חשודים בפיצוץ מכשירי כספומט בשנים האחרונות | החשודים גנבו מיליוני יורו במזומן | גרמניה דורשת את הסגרתם מבלגיה והולנד
כספומט - אילוסטרציה | צילום: ויקיפדיה

גרמניה הודיעה בסוף השבוע על מעצרם של תשעה חשודים במעורבות של פיצוץ עשרות עמדות כספומט בדרום המדינה. במעשי השוד המיוחסים לחשודים נגנב סכום של כ-5.2 מיליון אירו. המעצרים היו בבלגיה ובהולנד.

המשטרה והתביעה הגרמנית, במדינות המחוז הדרומיות בוואריה ובאדן-וירטמברג, דיווחו כי את המעצרים ביצעו ביום שני, כאשר פשטו על 16 נכסים בהולנד ובבלגיה. החשודים שנעצרו הם בני 25 עד 41 אזרחי הולנד, מרוקו, אפגניסטן, טורקיה ורומניה. התביעה הגרמנית דורשת את הסגרתם מבלגיה והולנד בעוד החוקרים מחפשים שלושה חשודים נוספים.

עוד מבחזית החדשות

על פי החשד מנובמבר 2021 אירעו ברחבי גרמניה 52 פיצוצים של כספומטים, כאשר 51 מתוכם במדינות באדן-וירטמברג ובוואריה. הפיצוץ האחרון אירע ב-19 בינואר. רוב הפיצוצים היו בשעות הלילה המאוחרות, והנזק שנגרם למכשיר הכספומט מוערך ביותר מ-6.7 מיליון אירו, שהוא יותר מסכום הכסף אותו גנבו.

בשנים האחרונות הפכו התקפות פושעים על מכונות למשיכת מזומן לתופעה שכיחה בגרמניה. על פי נתונים רשמיים של משטרת גרמניה, ב-2018 נהרסו 369 כספומטים במדינה.

יש לציין כי רבים מפורצי הכספומטים הגיעו לגרמניה מהולנד וממדינות נוספות במרכז אירופה, בשל גישה נוחה לגרמניה שנמצאת במרכז יבשת ונהנית מרשת ענפה של כבישים מהירים, שברבים מהם אין הגבלת מהירות, כך שהשודדים יכולים להימלט במהירות מהמדינה.

[the_ad_placement id="between-homepage"]
הצטרפו ועקבו אחר
[the_ad_placement id="medame-bolet-mobile"]

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

[the_ad_placement id="sidebar-banner"] [the_ad_group id="4341"]
[the_ad_placement id="sidebar-banner3"]
[the_ad_placement id="dice-sidebar"]
[the_ad_placement id="gemel"]
עדכני
פופולרי
ויראלי
[the_ad_placement id="sidebar-banner2"]
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים