על פי נתוני הלמ"ס שהתפרסמו השבוע עולה כי בחודש מרץ האחרון היתה עלייה דרמטית בסך 19.1% בפדיון של רשתות המזון לעומת פברואר שקדם לו.
הנתונים מוסברים בעיקר עקב בהלת הקורונה שהביאה לתורים הארוכים שראינו ברשתות המזון באותה תקופה, אך לא רק בגללה.
נתון נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קרבתו של חודש מרץ לחג הפסח שבו אחוז הקניות עולה משמעותית גם בזמני שגרה.
סביר מאוד להניח שנתון זה השפיע גם הוא על הנתונים שהיו גבוהים בלאו הכי מה שהביא בסופו של דבר לנתוני הרווחים המרשימים כל-כך שהציגו רשתות המזון.