שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » כלי טיס "ישראליים" תקפו בשמי דמשק
דיווחים זרים
שעות ספורות לאחר שרה"מ נתניהו עזב את הדיון בקבינט הקורונה "לצורך ביטחוני", דיווחו הלילה כלי תקשורת רשמיים בסוריה על "תקיפה ישראלית" באזור דמשק
התקיפה בסוריה | צילום: סאנא

הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית הסורית הופעלו הלילה (שני) בעקבות מה שהיא מגדירה "תוקפנות ישראלית" בשמי דמשק.

בשלב זה טרם ידועים פרטים נוספים על התקיפה הצבאית ובישראל הרשמית עדיין לא התייחסו לדיווחים.

האירוע התרחש מספר שעות לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, עזב את ישיבת קבינט הקורונה "לצורך ביטחוני".

כזכור, ביום רביעי שעבר, שר הביטחון בני גנץ שוחח עם שר ההגנה הרוסי, סרגיי שויגו, בנוגע לאתגרים הביטחוניים במזרח התיכון ובסוריה בפרט.

גנץ ושויגו סיכמו להמשיך בשיח החשוב בין רוסיה לישראל כדי לשמור על ביטחון הכוחות, וכן על הצורך בקידום צעדים הומניטאריים במרחב.

כמו כן, שר הביטחון גנץ העלה בפני מקבילו את הצורך לפעול במשותף מול האופן המגמתי שבו נוהג בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, והשניים סיכמו כי ישנה חשיבות להמשיך לפעול בכדי לשמר את יכולתן של מדינות להגן על עצמן מפני איומי טרור.

כמו כן, בתחילת החודש דווח כי ישראל תקפה יעדים בדרום סוריה, כשלפי הדיווחים התקיפה כללה טילי אוויר-קרקע וקרקע-קרקע שהפעילו את מערכות ההגנה האווירית של צבא המדינה. מקור צבאי רשמי בסוריה אמר כי מערכות ההגנה האווירית הפילו את רוב הטילים, וכי נגרם נזק לרכוש בלבד.

האירוע המדובר התרחש מספר שעות לאחר שטיל נ"מ נורה לעבר כלי טיס בלתי מאוייש של חיל האוויר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים