שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ישראל אייכלר: "הם נלחמים על הבג"ץ כדי שיוכלו להעביר אותנו על דתנו"
ח"כ ישראל אייכלר התייחס הבוקר לדברי ההסתה החמורים של אל"מ זאב רז כלפי ראש הממשלה וטען כי הדברים מחדדים את הצורך הדחוף להעביר את הרפורמה המשפטית
יו"ר ועדת העבודה ח"כ ישראל אייכלר | צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (ראשון) בראיון לרדיו קול חי, התייחס חה"כ ישראל אייכלר לדברי ההסתה החמורים שכתב אתמול אל"מ זאב רז כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי הדברים מחדדים את הצורך הדחוף להעביר את הרפורמה המשפטית.

לדברי אייכלר: "הדברים של רז מזעזעים, אבל שורש הבעיה היא אלו שמסכימים איתו בשקט". עוד הוסיף אייכלר "שום דבר לא השתנה מאלטלנה, בקום המדינה שירו למוות בפליטי שואה. כל עוד הם שולטים הכול בסדר, כשמזיזים להם את הגבינה יוצא מהם כל הג'יפה שלהם בלי שום מגבלה".

עוד מבחזית החדשות

לדברי חבר הכנסת, אברכים חרדים סופגים התקפות מילוליות כלפיהם. לטענתו "אני מקבל דיווחים יום יום מאברכים שטסים לחו"ל שבזמן האחרון הם חווים התקפות מילוליות חמורות מאד, מהאשכנזים העשירים של תל אביב שיש להם כסף לטיסות. ההסתה בתקשורת מחלחלת לציבור".

לדעת אייכלר יש חשיבות רבה להעברת הרפורמה המשפטית. "אם נתניהו יתקפל זה יהיה הסוף של האפשרות של יהודים דתיים לגור בארץ ישראל. הם נלחמים על הבג"ץ כדי שהם יוכלו להעביר אותנו על דתנו. בג"ץ הוא ראש הרודפים את זכויות המיעוט החרדי".

עוד מבחזית החדשות

אייכלר גם התייחס לחוק הגיוס ואמר כי "כולם מודעים לכך שהצבא לא זקוק לחוק גיוס חובה, אני הגשתי הצעה לבטל את זה. חובת הגיוס היא רק בשביל שיוכלו להעביר אותנו מדתנו, זה ייהרג ואל יעבור". עוד הוסיף אייכלר "עכשיו זה עת מבחן לבן גביר, צריך להגן על הציבור שמסיתים נגדו. הבעיה החמורה היא שלא יעזור לעצור רק את המסיתים, כי יש הרבה שמסכימים אם הדברים בשקט".

לסיכום התריע אייכלר "העיקר עכשיו זה להעביר את הרפורמה במערכת המשפט. לקחת מהשופטים את השלטון ולהשיב אותו לנבחרי הציבור. אם הרפורמה לא תעבור לא תהיה דמוקרטיה בעם ישראל. המיעוט הקטן והאלים הזה ימשיך לשלוט בנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים