שיתוף
תגובות
חדשות » ירי לעבר התנחלות חוות יאיר בשומרון: החשוד נלכד | צפו
כוחות צה"ל ושב"כ עצרו את חשוד בירי לעבר ההתנחלות חוות יאיר | החשוד פלסטיני תושב כפר באזור שכם שפתח באש ונמלט מהמקום | לא היו נפגעים באירוע
הנשק שאותר בבית החשוד | צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל מסר, אמש (שבת) על ירי שבוצע לעבר ההתנחלות חוות יאיר שבשומרון. במהלך הסריקות באזור איתרו כוחות צה"ל שישה תרמילים כמה שעות לאחר מכן, עצרו כוחות הביטחון את החשוד בביצוע הירי בביתו בכפר קרוואת בני חסן שבאזור שכם. כמו נמצא הנשק ששימש אותו לביצוע הירי.

המחבל נמלט לאחר הירי | צילום: דובר צה"ל

התקרית אירעה בסביבות השעה 23:00. חצי שעה לאחר מכן יידו פלסטינים בקבוקי תבערה לעבר פילבוקס של צה"ל באזור הכפר חלחול שליד חברון. לוחמי צה"ל הגיבו בירי באוויר, אך החשודים נמלטו מהמקום. בתקרית זו לא היו נפגעים.

בחמישי בלילה התקיימו הפגנות ברצועת עזה, וכך גם ביהודה ושומרון ובמחנות הפליטים בלבנון. במחאות השתתפו אלפים, על רקע קריאות לצאת ולהפגין מצד אנשי ארגון "גוב האריות" – שחלק מ-11 ההרוגים בשכם היו מהארגון.

על רקע ניסיונות הפיגוע האחרונים, שוחח שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין עם שר הביטחון יואב גלנט. לדברי משרד ההגנה "אוסטין עודד את הפחתת המתיחות בגדה המערבית בעקבות הפשיטה הצבאית השבוע, שהביאה לנפגעים אזרחים. השר אוסטין הדגיש את מחויבותו האיתנה לביטחון ישראל ולזכותה של ישראל להגן על אזרחיה מפני הטרור. שני המנהיגים דנו גם בנושאי ביטחון אזוריים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים