שיתוף
תגובות
חדשות » ירושלים: שני אוטובוסים התנגשו בכניסה לעיר, 20 פצועים הנהג נלכד באוטובוס וחולץ
בתאונת דרכים בכניסה לירושלים בין שני אוטובוסים נפצעו 20 בני אדם | המשטרה: מבדיקה ראשונית עולה, כי אוטובוס ככל הנראה הדרדר ופגע באוטובוס אחר ובטרמפיאדה סמוכה
זירת התאונה | צילום: אריק אבולוף, כב"ה מחוז ירושלים

בתאונת דרכים הערב (שני) בין שני אוטובוסים סמוך לגשר המיתרים, נפצעו 20 בני אדם באורח קל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים שערי צדק והדסה עין כרם.

זירת התאונה | צילום: אריק אבולוף, כב"ה מחוז ירושלים

פראמדיק מד"א, אלדד בנשטיין סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בשני אוטובוסים בקווי שירות, מלאים בנוסעים שהתנגשו קלות זה בזה, כלל הנוסעים ירדו בעצמם מהאוטובוסים והתהלכו במקום. ביצענו מיון ראשוני וכ-20 מהנוסעים התלוננו על שפשופים וחבלות קלות, הענקנו להם עזרה ראשונה במקום ולאחר מכן פינינו אותם להמשך בדיקות וטיפול בבתי החולים כשמצבם של כולם קל."

עוד מבחזית החדשות

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי שלושה צוותי חילוץ וכיבוי, מתחנת מרחב האומה בירושלים, חילצו לפני זמן קצר, נהג אוטובוס שהיה לכוד באוטובוס, לאחר שהיה מעורב בתאונה עם אוטובוס אחר. לוחמי האש חילצו את הלכוד במצב קל עד בינוני, והוא הועבר לטיפול רפואי של כוחות מד"א ירושלים.

ארי קנפלר ויוסף חיים גבאי, חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני אוטובוסים ורכב פרטי. בסיוע מספר אמבולנסים של איחוד הצלה הענקנו בזירה סיוע ראשוני לנהגת הרכב, לנהגי האוטובוסים ולכעשרים נפגעים קל ששהו באוטובוסים בשלב זה כלל הפצועים מצבם מוגדר קל – חלקם טופלו בזירה וסירבו להתפנות לבדיקות בבתי חולים".

מדוברות המשטרה נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה. מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר באוטובוס ציבורי שככל הנראה הידרדר ופגע באוטובוס אחר ובטרמפיאדה סמוכה.

הצטרפו ועקבו אחר

2 Responses

  1. היום הנהגים מתנהגים כמו חיות
    לא כמו פעם נהג היה נהג
    היום כול האשפה נהגים רוצחים על הכביש

  2. חחח בתור נפגע זה לא היה פגיעה קלה בכלל….
    האוטובוס היה מלא ואנשים פשוט עפו על אנשים אחרים לצערי הרב עפתי על אישה מבוגרת שישבה ליידי והיא עכשיו במיון איתי….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים