שיתוף
תגובות
חדשות » יהורם גאון בהתקפה על אהוד ברק: "לוקה בתסמונת מינכהאוזן"
"מצעד הלשעברים"
למרות שלא נקב בשמו, טען גאון בפוסט שהעלה בפייסבוק, כי ראש הממשלה לשעבר סובל מ"תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח" גרימת מחלה במכוון כדי להציל את הקורבן
יהורם גאון | צילום: חיים צח, לע"מ

יהורם גאון כתב אתמול לעוקביו בעמוד הפייסבוק שלו. הזמר הפופולרי והוותיק תקף בחריפות את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שלא חוסך ביקורת מנתניהו וממשלתו, וטען כי הוא לוקה בתסמונת מינכהאוזן: הפרעה נפשית שמוכרת בעולם הרפואה בשם "מחלה מזויפת", מצבור של סימנים וסימפטומים המדמים מחלה, אך נובעים למעשה מפעולות שהחולה נוקט בעצמו.

בפתח דבריו כתב גאון "יש ראש ממשלה "לשעבר" שמאמין שהמדינה חולה והוא רוצה לרפא אותה ולהושיע אותה, להציל אותה מעצמה" בלי לנקוב בשמו של ברק "ויש חולי בשם "תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח", שזוהי תסמונת נפשית מוכרת בתחום הפסיכיאטריה. עיקר ביטויה בכך שאדם גורם בכוונה לפציעה או למחלה של אדם אחר, במטרה שניסיונות ההצלה שלו יעידו על טוב ליבו ומסירותו של הפוצע".

עוד מבחזית החדשות

"הלוקה בְתסמונת "מינכהאוזן באמצעות שליח", הוא בדרך כלל הורה, או בן זוג, לפעמים כמו במקרה שלנו זה ראש ממשלה לשעבר", תקף גאון. "ברוב המקרים הלוקה בָתסמונת גורם למחלה גופנית אצל הקורבן, בהזרמת חומר מסוכן לדמו, ואז הוא מריץ אותו לבית חולים כדי להצילו. אם לא הבנתם עדיין, אנחנו הקורבן, ש"הלשעבר" הזה מנסה לגרום לכל המערכות שלנו לקרוס ולהישבר, כדי לבוא ולהושיע אותנו מקריסה".

גאון לא הזכיר במפורש את שמו של אותו "לשעבר" במערכת הפוליטית, שבמקרה היה גם ראש ממשלה. אך לא צריך להיות גאון כדי לנחש במי מדובר.

הצטרפו ועקבו אחר

2 Responses

  1. אז זמר גדול.יופי וזהו.לא חייבים להוציא את כל האין שכל בגלל שיש מיקרופון ביד…חוץ מלשיר , מה בדיוק עשית בחיים????אמנם שם המשפחה גאון, אבל גאון אתה לא…אל תקלקל לך.רוב רובם של מעריצך לא חושבים כמוך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים