שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » טרגדיה כפולה: הילדים הטהורים יעקב ישראל ואשר מנחם פלאי הי"ד
בערש"ק דקות אחדות לפני שבת הובא למנוחות בלוויה רווית יגון, הילד הטהור יעקב ישראל פאלי הי"ד שנרצח בתחנת האוטובוס. בשבת נפטר גם אחיו הטהור אשר מנחם פאלי הי"ד
זירת הפיגוע ברמות | צילום: דוברות זק"א

הילד הטהור יעקב ישראל פאלי הי"ד בן ה- 6 משכונת רמות בירושלים והאברך הקדוש אלתר שלמה לדרמן הי"ד מחסידות פינסק קרלין, שנישא רק לפני ארבעה חודשים, הם הנרצחים בפיגוע הדריסה ביום שישי בתחנת האוטובוס בצומת רמות בירושלים. בשבת נפטר גם הילד אשר מנחם הי"ד לאחר שהרופאים בבית החולים שערי צדק נלחמו על חייו במשך שעות ארוכות. הילד נפגע באורח אנוש והגיע לבית החולים תוך כדי מאמצי החייאה אך הבוקר השיב את נשמתו הטהורה ליוצר. בכך עלה מניין הנרצחים לשלושה.

ביום שישי הורה הגאון רבי עזריאל אויערבאך שליט"א למשפחה, לקיים הלוויה מצומצמת לפני כניסת השבת, וזאת למרות שהאבא הפצוע היה בבית חולים ולא יכול היה להשתתף במסע הלוויה. הלוויה נערכה בהר המנוחות לקול זעקות השבר של הנוכחים לאחר הספד קצר.

עוד מבחזית החדשות

אבי המשפחה, הרב אברהם פלאי ליווה את ילדיו לתחנת האוטובוס כדי להשתתף בשבת שבע ברכות אצל הדודים בבני ברק, מאחר והרכב המשפחתי לא יכול היה להכיל את כולם. לאחר מכן היה אביהם אמור לנסוע ברכבו אם האם ושאר בני המשפחה לשמחה. האבא עדיין מאושפז במצע בינוני בבית החולים שערי צדק עם פציעות ברגליים.

מבית החולים שערי צדק נמסר הערב: "הילד הגיע במצב אנוש בהחייאה וצוותים רבים נלחמו במשך שעות רבות על חייו, אך לצערנו נאלצו בצער רב לקבוע את מותו. אנו משתתפים בכאבה הגדול של המשפחה. מצבם של שני הפצועים הנוספים: בינוני קל, בהכרה ויציבים".

הערב בשעה 22:00 ייערכו הלוויותיהם של שני נרצחי הפיגוע. הלווייתו של הילד אשר מנחם פלאי הי"ד תצא מרחוב מינץ בשכונת רמות ד' והוא ייטמן בהר המנוחות, סמוך לאחיו יעקב ישראל שנטמן שם בערש"ק. הלווייתו של הרה"ח ר' אלתר שלמה לדרמן, תצא בשעה 22:00 מבית המדרש של חסידות פינסק קרלין בשכונת בית ישראל בירושלים והוא ייטמן בהר המנוחות.

עוד מבחזית החדשות

המחבל חוסיין קראקע, בן 31, הוא בעל תעודת זהות כחולה משכונת עיסאוויה במזרח ירושלים. קראקע בעל עבר פלילי והיה מוכר למשטרה ולמערך בריאות הנפש. לאחר הפיגוע, המשטרה פשטה על בית המחבל ועצרה עשרה מבני משפחתו שנלקחו לחקירה.

ה' יקום דמם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים