שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » טלי גוטליב: "לא רציתי להיות צודקת, אבל צדקתי"
תגובות קשות בליכוד בעקבות התעקשותה של גוטליב שלא להסיר את מועמדותה לוועדה לבחירת שופטים | גוטליב: "הבוחרים שלנו ציפו שיבחרו שני נציגי קואליציה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו בכניסה לישיבת הממשלה | צילום: קובי גדעון - לע"מ

בעקבות החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לא לבחור אף נציג לוועדה לבחירת שופטים, שגרמה לדחיית הבחירות בחודש, נענו רוב המועמדים מטעם הקואליציה לפנייתו והודיעו כי הם יוצאים מהמרוץ, למעט ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) ששיבשה את התוכנית, והודיעה כי אין בכוונתה להסיר את מועמדותה. לדבריה: "כדי לתת אופציה נוספת לחברי הקואליציה שירצו לבחור נציגת הימין לוועדה".

אלא שהמרד שלה היה מתוכנן מראש. בציוץ בטוויטר היא הודיעה כי תשתתף בבחירות לוועדה למינוי שופטים, בלי ויתורים ובלי הסרת מועמדות רגע לפני הבחירות. "אני לא מסירה מועמדות. צר לי לאכזב את אנשי לשכת ראש הממשלה, שמדליפים שקרים לתקשורת בניסיון לפגוע בי. עוד כתבה גוטליב: "נתניהו מעולם לא צעק עליי שאני פוגעת בביטחון המדינה, והוא ממש לא איבד עשתונות. אכן הרים קול וביקש שאסיר מועמדות ושאסמוך על ניסיונו הרב. גם שרים נוספים הרימו קול. אני עדיין מועמדת". בסוף זכתה גוטליב ב־15 קולות בלבד.

עוד מבחזית החדשות

התגובות למהלך העיקש שלה, בקרב חברי מפלגתה היו קשות. בהנהלת הקואליציה הבהירו כי נשקלת האפשרות להטיל על גוטליב עונש בשל הפרת משמעת. בכיר בליכוד אמר כי: "הסיעה צריכה לשקול עונש הכי כבד, כולל הרחקה מהסיעה. היא לא צריכה לקבל שום הטבה פרלמנטרית ולזמן מקסימלי אפשרי. הליכוד צריך להפיק לקחים מההתנהלות הלא מקובלת הזאת של ח"כ גוטליב, ולהקים ועדת סינון למועמדים חדשים לפני שמאפשרים להם להתמודד לכנסת".

גוטליב לא התרשמה מהגינויים ואיומי הסנקציות. וכתבה אמש: "לא רציתי להיות צודקת, אבל צדקתי. קואליציה עם 64 מנדטים לא השכילה לבחור שני נציגים מטעמה. חברי קואליציה הצביעו לנציגת האופוזיציה. אוי לבושה".

עוד הוסיפה "קשה לערבב אותי, עם כל הכבוד, אני בשונה מהרבה מאוד אנשים, מאמינה בימין גאה מאוד. ואני אומרת שהבוחרים שלנו ציפו שיבחרו שני נציגי קואליציה, מותר להם לצפות לזה בוועדה שגם ככה אין בה רוב לנציגי הקואליציה".

"אני כשלעצמי לא מוכנה להיכנע לתכתיבי השמאל באופן שמשפיל את הימין. אני ממש לא מרוצה מהתוצאה, אלא מאוכזבת מאוד מהשרים ומההנהגה שלא הובילה אותנו לשני נבחרים מהקואליציה. אין שום סיבה בעולם שקואליציה תיתן פרס לנציג מיש עתיד, מפלגה שעסוקה במרד ופילוג".

הצטרפו ועקבו אחר

2 Responses

  1. ממש מלכה כזאת מטומטמת לא פגשתי הרבה זמן הרבה נזק עשתה לימין ולתדמית של הימין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים