שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » חייל צה"ל נתפס עם שני שב"חים ברכבו
חייל צה"ל נעצר במעבר רנתיס כשברכבו שני שוהים בלתי חוקיים, שעל פי החשד ניסה להבריח אותם לישראל. החייל הועבר לחקירת המשטרה
מעבר רנתיס

המשטרה הצבאית עצרה הלילה (מוצ"ש) במעבר רנתיס שבדרום מערב השומרון חייל צה"ל, כשברכבו שני פלסטינים. שעל פי החשד, ניסה להבריח לשטח ישראל דרך המעבר שממוקם ממזרח לעיר אלעד. החייל שבזמן מעצרו לא היה במדים או בתפקיד הועבר לחקירת המשטרה.

בשנים האחרונות נרשמו בעבר מספק ניסיונות להברחת שב"חים. רק בספטמבר האחרון נתפס אוטובוס עם מסתור מאולתר ברצפה, שבתוכו הסתתרו 17 שב"חים. לוחמי ומסתערבי משמר הגבול עצרו שלושה חשודים בארגון הסעות שב"חים. שניים מהשב"חים נכלאו והוגשו נגדם כתבי אישום בגין עבירות קודמות.

עוד מבחזית החדשות

כחודשיים אחר כך עצרו חיילי מג"ב נהג משאית במעבר רנתיס, וברכבו התגלו 10 פלסטינים ללא אישורי כניסה, שלחלקם היה עבר ביטחוני ופלילי. על פי החשד, חליל עבד אל-רחמן, בן 52 תושב שעב שבגליל התחתון, הגיע למעבר כשהוא נוהג במשאית, ולאחר שחצה אותו עורר את חשדם של הלוחמים שהיו בפעילות באזור.

הלוחמים הורו לו לעצור ושאלו אם הוא מסיע נוסעים נוספים ברכבו. משהשיב בשלילה בדקו את תא המטען שתחילה היה נראה ריק, אך מחיצת עץ שנמצאה בחלקה האחורי של המשאית עוררה את חשדם של הלוחמים. כשהסירו את המחיצה גילו מאחוריה חלל שבו הסתתרו 10 שבח"ים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים