חברת החשמל מתריעה היום (ה') מפני ניסיונות לגניבת פרטים אישיים באמצעות הודעות מזוייפות שנשלחות בשמה -"פישינג". בהודעות, שמועברות באמצעות מסרונים ודואר אלקטרוני, נרשם כי על הצרכנים "להסדיר את חובם" ומוצעת להם כביכול הנחה מלאה אם ימסרו את פרטיהם.
לחיצה על הקישור שמצורף להודעות מובילה את המשתמשים לאתר שנראה בחזותו זהה לזה של חברת החשמל – אך מופעל למעשה על ידי גורמים עוינים שמשתמשים בפרטי הלקוחות.
על פי הודעת חברת החשמל, כבר כמה חודשים מתקבלות בחברה פניות מצרכנים שמדווחים על ניסיונות ההונאה שכוללים דרישות להסדר חוב או לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית החשבון אם הם לא ימלאו אחר ההוראות. בחברת החשמל מדגישים שכדי להימנע מגניבת הפרטים האישיים יש להתעלם מהודעות טקסט שאינן כוללות את מספר החוזה של הלקוח, ולוודא שכל פעולה מתבצעת באתר האינטרנט הרשמי של החברה.